BröllopsGuiden
03 feb 2008 22:03       4 svar    1265 klick

Någon som har köpt en ny Maggie Sottero?

dreams
Antal inlägg: 18
Loggade in: 15 aug 2008
Utloggad
Jag har verkligen kärat ner mig i Maggie Sottero klänningarna och i väldigt många av dem. Men jag vet även att de är VÄLDIGT dyra *ohmy* Så jag tänkte höra med er vilken maggie klänning ni har köpt och vad den kostade.... Skulle vara jätte tacksam!
CatharinaJimmi
Antal inlägg: 219
Loggade in: 22 aug 2010
Utloggad
Skrivet 03 feb 2008 22:16
Jag köpte en kopia av "Angela" på Tradera. Är supernöjd och fick den till ett bra pris, 3500kr. Den är som en dröm och måttbeställd efter mina mått. Jag fick även möjligheten att välja vilken färg jag ville ha och hur långt släpet skulle vara. Orginalet skulle kosta runt 20000 - 25000kr.
En del tycker att det är viktigt att ha ett orginal men för mig så det viktigt att få en bra klänning till ett bra pris. De pengar som jag sparade på klänningen gick till resekassan istället.
dreams
Antal inlägg: 18
Loggade in: 15 aug 2008
Utloggad
Skrivet 03 feb 2008 22:22
Den var jätte fin!!!
Dessvärre vågar jag inte beställa bara genom att titta och mäta (mäter som en kratta). Jag vill verkligen prova och titta och fundera Självklart handlar det inte om märket men det är just dom klänningarna jag har fastnat för. Sen vet jag att klänningarna hos Princessa ligger runt 9-19000 och jag har en budget på 14000. Men tack för tipset :)
yassi
Antal inlägg: 22
Loggade in: 13 maj 2012
Utloggad
Skrivet 02 apr 2008 20:43
Hej!
Jag har köpt en Maggie Sottero klänning. Modellen heter Serafena. Jag hade faktiskt inte alls tänkt mig nåt i den stilen men när jag satte på mig den så kände jag att det var den rätta. Men klart den var dyr, 9900kr... men jag gifter mig en gång. Då får det bli som det blir. Jag är jättenöjd! Lycka till med att välja!
:)
lilja
Antal inlägg: 144
Loggade in: 09 jan 2009
Utloggad
Skrivet 02 apr 2008 21:22
Vill man inte lägga ut så mycket pengar på en äkta finns ju många kopior De flesta brudbutikerna på internet från Kina har eller kan göra kopior för betydligt lägre priser
Annars är det att kolla runt efter begagnat
Min är kopia och är väldigt nöjd med den Kostade 1700kr
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!