BröllopsGuiden
12 feb 2008 16:47       6 svar    6867 klick

Alfred Angelo klänning

Phid
Antal inlägg: 22
Loggade in: 04 aug 2008
Utloggad
Jag har hittat en fantastisk klänning men problemet är att den endast går att köpa via nätet eller via en butik i Göteborg och jag bor själv i Stockholm.

Är det någon som vet om det finns någon bröllopsbutik i Stockholm som säljer Alfred Angelo klänningar, eller som kanske tom själv köpt en sådan klänning (klänningen på bilden).
Phid
Antal inlägg: 22
Loggade in: 04 aug 2008
Utloggad
Skrivet 12 feb 2008 16:55
Så här ser klänningen fram. Hoppas verkligen att någon kan hjälpa mig!
Duffy
Antal inlägg: 259
Loggade in: 14 jul 2013
Utloggad
Skrivet 12 feb 2008 21:45
Jag tror att Stockholm brud och fest säljer alfred angelos klänningar. Har varit där och jag har provat en klänning från alfred angelo..Jo, de har definitift klänningar från Alfred Angelo.
Duffy
Antal inlägg: 259
Loggade in: 14 jul 2013
Utloggad
Skrivet 12 feb 2008 21:48
http://www.brudochfest.se/index.html

Finns inte så många bilder på klänningar på hemsidan men jag vet att de har en hel del. Ligger på Hornsgatan 132. Man får inte ta kort på klänningarna man provar på lördagar! Helkonstigt, men så sa dem till oss. Lycka till!
Spookys
Antal inlägg: 47
Loggade in: 12 mar 2009
Utloggad
Skrivet 13 feb 2008 20:40
Hej Phid..
Just den klänning jag letade febrilt efter. Provade den ca 8 nummer för stor på Stockholm brud och fest, Jag har just beställt den med hjälp av tips tidigare här på BG. Gå in på www.dreambride.se, ( en liten butik i södra sverige, bor själv i Sthlm) just nu i februari hade de ytterligare 20% rabatt, fick betala 3300:- inkl leverans. Jättebra service och jag hoppas att ha den hemma hos mig om ca 2 veckor. Jag är jätte nyfiken.

Vilken bra smak du har...
//Linda
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!