BröllopsGuiden
28 feb 2008 10:48       5 svar    939 klick

någon

madeleine-83
Antal inlägg: 2
Loggade in: 11 jun 2008
Utloggad
hejsan jag ha en liten fråga vilka färger kan man ha till tärnan och näbbarna på te vinter bröllop typ runt nov el dec
och va hittar man finna såna klänningar anntingen på nättet el i affärer i jönköping
hoppas att det fins någon här som kan hjälpa mig
Blåbrud
Antal inlägg: 159
Loggade in: 26 okt 2008
Utloggad
Skrivet 28 feb 2008 10:54
Rött, blått grönt, ja alla färger är väl ok på vintern, även om pastell kanske mer hör sommaren till.
Jag köpte mina näbbklänningar på ebay, där finns hur många fina som helst till mycket bra pris. Jag betalade 1100 kronor för alla tre klänningarna tillsammans.
madeleine-83
Antal inlägg: 2
Loggade in: 11 jun 2008
Utloggad
Skrivet 28 feb 2008 11:15
ok men ha dom en hemsida som man kan gå in och kolla på deras klänningar vad ligger den då?
silverpingla
Antal inlägg: 165
Loggade in: 06 jul 2009
Utloggad
Skrivet 28 feb 2008 12:34
Men jag känner mig lite rädd att köpa på ebay... Vågar man eller? Ska man tänka på ngt speciellt - finns det ngn typ av "säker" betalning? Hur går det att skicka varor då mycket är från utlandet? Har handlat två ggr på tradera men endast saker som kostat mindre än 300 - dvs då gör det inte lika mycket om man blir blåst...
marfa522
Antal inlägg: 331
Loggade in: 08 dec 2008
Utloggad
Skrivet 28 feb 2008 12:51
Ebay är som tradera fast i USA om jag inte är helt ute och cyklar. (www.ebay.com)
Har kollat mkt på de vanliga internät klädbutikerna som Ellos, Josefssons, Hallens osv... ibland kan de ha riktigt fina klänningar. Det beror väl lite på i vilket stil man vill att bröllopet ska gå i. Vill du ha riktigt fina typ balklänningar är det nog bäst att du går till någon sömmerska i Jönköping. Eller leta på tradera. Men jag har själv aldrig handlat därifrån. Vet dock att de man handla ifrån ska ha Paypal så att man är säker på att man inte blir blåst på pengarna.
bagatelle76
Antal inlägg: 107
Loggade in: 25 mar 2010
Utloggad
Skrivet 28 feb 2008 18:40
Jag har handlat många saker via E-bay och det fungerar alldeles utmärkt. Jag har inte haft problem med ett enda köp. Betalningen gör man enklast via paypal, och det är jätte enkelt att registrera sig där.
Säljarna på E-bay är oftast mycket noga med att de vill få positiv feedback av köpare, så det brukar vara lätt att få kontakt via mail.

Lycka till! :)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!