BröllopsGuiden
08 aug 2008 19:03       5 svar    1959 klick

Våra egna länkar

litenElin
Antal inlägg: 422
Loggade in: 03 sep 2011
Utloggad
Skulle gärna vilja ha en länk till "favoritlänkar" under community länken (bredvid forum, blogg, bildgalleri osv.. Så vi kan kolla de andra brudparens favoriter! Svårt att hitta, eller kollar jag på fel ställe!?
Duffy
Antal inlägg: 259
Loggade in: 14 jul 2013
Utloggad
Skrivet 08 aug 2008 21:43
Det tycker jag också vore en bra idé. Man glömmer lätt av den funktionen....då måste man gå in på varje person. lättare om det finns en knapp att trycka på så man kommer till alla länkar på något vis. =)
Tösabiten
Antal inlägg: 61
Loggade in: 12 mar 2009
Utloggad
Skrivet 09 aug 2008 00:05
Jag hade helt missat att man kunde lägga dit sina favoritlänkar men nu är det i allafall påbörjat. Det är lite mycket att tänka på just nu...
Linnean
Antal inlägg: 80
Loggade in: 17 mar 2010
Utloggad
Skrivet 09 aug 2008 00:16
Bra ide tycker jag oxå! Är fräck nog och hakar på med ett eget önskemål:
Jag saknar att man inte kan se vems bloggen är, i listan över senast skrivna, innan man öppnar den. Har mobilt bredband och det tar en evighet att ladda ner ibland. Kanske kunde signaturen synas när man "för musen över den"?
Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 17 aug 2019
Utloggad
Skrivet 11 aug 2008 15:46
Hej, vi har redan en låång lista på nya funktioner och tjänster som vi kommer att påbörja till hösten. Vi lägger till alla nya önskemål där. Vad gäller favoritlänkar är ett sätt att trycka på sök-knappen i communityt "Sök medlemmar". På listan som kommer upp framgår vad alla medlemmar har. Mycket bläddrande blir det, men det ger i alla fall en överblick så länge.
Anna, BröllopsGuiden
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!