BröllopsGuiden
11 maj 2009 22:29       6 svar    5395 klick

Vad kan man göra på möhippan?

Pinglan
Antal inlägg: 74
Loggade in: 23 apr 2010
Utloggad
Hej! Sitter och planerar min systers möhippa. Vad kan man göra för en tjej som är lite pojkflickigt och gillar action, köra fyrhjuling men inte spa och liknande? Helst ska det inte kosta för mycket eftersom vi har flera i gånget som ska med som pluggar och har lite tight med pengar...
SussieS
Antal inlägg: 152
Loggade in: 09 aug 2011
Utloggad
Skrivet 12 maj 2009 13:01
"Fångarna på fortet" är jättekul! Det fick jag själv göra på min möhippa. Det finns ju olika sådana koncept runt omkring i landet, så leta efter det i närheten av där du bor, så kan du se vad det kostar.
Pinglan
Utloggad
Skrivet 12 maj 2009 13:12
Tack för tipset. Tyvärr har vi kollat det och de var redan uppbokade... :(
Lindqvisten
Antal inlägg: 1
Loggade in: 26 maj 2009
Utloggad
Skrivet 26 maj 2009 22:43
Jag och mina väninnor använde oss av ett företag som heter www.escapeevents.se och har alla möjliga roliga lekar och aktivitete kan varmt rekomenderas. (vi körde fyrjulingar och hade femkamp grymt roligt)
Clara2009
Antal inlägg: 48
Loggade in: 20 feb 2010
Utloggad
Skrivet 27 maj 2009 22:22
Min kille blev väkt på morgonen av insmyggande killar med gasmasker, han blev såå rädd! :) Min bästa vän kidnappades av en okänd man på jobbet och blev förd till centrum. Där satte han fast henne i ett träd med handklovar. Sen hämtade vi henne. Jag fick sälja en massa saker som sen blev mina drinkpengar. Saker bruden kan sälja är hennes förbjudna frukter, ( står så på en lapp och sen får hon sälja riktig frukt), pussar på kinden, kondomer osv. Klä ut henne i något roligt får då får hon garanterat mycket uppmärksamhet. Ha picknick med skumpa. Jag fick göra sumobrottning och en massa andra lekar. Har för tio år sen jobbat på en snabbmatsrestaurang och nu fick jag steka våra hamburgare på samma ställe. Finns en massa saker man kan hitta på utan pengar. Bara man har planerat och bruden känner sig uppmärksammad och att alla är med och har kul.
Pinglan
Utloggad
Skrivet 28 maj 2009 21:25
Hallo!
Tack för alla tipsen! Nu har vi planerat färdigt. Det blir cd - inspelning, baseboll och middag. (En heldag alltså)
Kram Linda
maria01
Antal inlägg: 6
Loggade in: 06 jun 2011
Utloggad
Skrivet 05 jun 2011 21:03

Jag kan verkligen rekommendera att ni målar på keramik tillsammans - gör er egen bröllopsservis eller något liknande till bröllopsparet - på The Creativity House.se Där får ni måla och dekorera vackra keramikföremål som ni kan använda sedan. Det gjorde jag på min hippa. Blir hur snyggt som helst och så är det roligt också. www.thecreativityhouse.se

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!