BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Tävlingar Starta ny tråd
14 dec 2011 09:05       6 svar    945 klick

Julkalendern: dagens lucka 14 dec

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 04 sep 2019
Utloggad

TÄVLA & VINN idag: I boken ”Fit forever” avslöjar Dolph Lundgren hur han fortfarande kan vara så vältränad. Här finns träningsprogrammen, tipsen och styrkeövningarna som gör att även du kan nå toppformen - och behålla den för alltid. Från Fitnessförlaget, www.bonnierfakta.se/Fitnessforlaget, värde ca 259 kr.

Obs TILLÄGG 2011-12-14 09:05:59
Kommentera detta inlägg idag för en chans att vinna. Vi meddelar vinnaren/vinnarna i detta inlägg och postar vinsterna kontinuerligt. Se till att du skrivit in dina adressuppgifter under Min Sida – Inställningar.
Frida
Antal inlägg: 231
Loggade in: 20 mar 2017
Utloggad
Skrivet 14 dec 2011 09:29

Åååååh, den skulle vara den ultimata julklappen till en kille jag känner som alltid är hjälpsam och positiv, och älskar att träna!

Solinda
Antal inlägg: 95
Loggade in: 06 jun 2013
Utloggad
Skrivet 14 dec 2011 12:18

Jag blev helt förvånad när min sambo önskade sig denna bok i julklapp. Och lite trist då att julklapparna är färdighandlade i god tid för att budgeten skulle hålla.

Men om jag vinner så kan han få en liten bonus! 
Det vore jätteroligt att överaska honom! 

Zarios
Antal inlägg: 60
Loggade in: 07 apr 2013
Utloggad
Skrivet 15 dec 2011 06:56

Som jag skrev när ni hade förra träningsboken. Jag har en massa kilo att gå ner till april. Nu är det ca 15 kilo kvar och behöver som småbarnsmamma som ofta är gräsänka hjälp att träna hemma!

Snälla hjälp mig bli fit till bröllopet!

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!