BröllopsGuiden
23 jun 2012 17:43       6 svar    3494 klick

Tips till möhippa

miak86
Antal inlägg: 35
Loggade in: 13 nov 2012
Utloggad

Hej hej!

Tänkte kolla om ni har några roliga idéer på vad man kan hitta på på en möhippa. Har lite idéer, men vill ha lite mer inspiration.

Tack på förhand!

ITVtina
Antal inlägg: 2
Loggade in: 13 aug 2012
Utloggad
Skrivet 25 jul 2012 15:31

Hej,

Är det under sommaren möhippan ska äga rum och vilken stad?

Jag söker ett skönt gäng som planerar en möhippa eller svensexa för ett testprogram. Vi kan hjälpa med planerna om ni skulle vara intresserade.

Maila gärna mig så berättar jag mer.

tina.curran@itv.com

Allt gott!

susenmusen
Antal inlägg: 1
Loggade in: 27 mar 2013
Utloggad
Skrivet 27 mar 2013 15:15

Måste bara säga att min möhippa vad toppen, precis så jag ville ha den. Började med att dom kom hem till mig och överraskade mig med en champange frukost och efter det begav vi oss mot innerstan där vi fick göra något som hette daredevil, super kul grej att göra! Efter fick vi oss ansiktbehandlingar och massager på sture badet, helt underbart. Efter vart det en mysig middag som höll på hela natten, ingen vill åka hem in mot små timmarna för vi hade det så underbart men vi alla behöve liten sömn då bröllopet var dagen efter.

carolinenordstroms
Antal inlägg: 2
Loggade in: 16 mar 2015
Utloggad
Skrivet 16 mar 2015 15:06

Förra sommaren anordnade vi en möhippa för min syster där vi genomförde något som heter Stadsuppdrag (www.stadsuppdraget.se) . Riktigt rolig aktivitet som gick ut på att samla så mycket poäng som möjligt genom att genomföra diverse olika uppdrag kring City/Östermalm. Vi blev kittade med kamera, komradios, en karta och en bunt med ett 20-tal olika uppdrag. Vissa uppdrag skulle filmas, vissa skulle fotas osv. Dessa bilder och filmer fick vi sedan skickade till oss i efterhand.  Väldigt uppskattad aktivitet av hela sällskapet, kommer garanterat göra igen! / Caroline

lisakanin
Antal inlägg: 4
Loggade in: 22 apr 2015
Utloggad
Skrivet 07 apr 2015 20:41

Jag håller på att planera min systers möhippa och har hittat lite roliga saker i Stockholmstrakten:

Fångarna på fortet i vaxholm

Ostprovning

Höghöjdsbana i nacka

Bollywooddans på Odenplan

Poledance

Klättring

Hyra ett spa på kungsholmen, Blue medi spa

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!