BröllopsGuiden
05 okt 2014 14:54       2 svar    931 klick

Helt nyförlovade - när spana efter klänning?

Bride2be2016
Antal inlägg: 7
Loggade in: 17 apr 2016
Utloggad

Heeej

min sambo friade till mig för en vecka sen och jag kan knappt tro att vi ska gifta oss. Äntligen har jag öppnat min utklippslåda på internet som jag haft i många år och börja planera.

jag vet vilken klänning jag vill ha. vet precis hur jag önskar att den ska se Ut och denna har jag drömt om sen jag var liten.

nu till frågan, NÄR ska jag bötja se mig om? Eller när började ni se er om.

vi ska gifta oss i början av 2016, och jag är rädd att ångra mig också velig som jag är (men ändå har haft samma drömklänning i alla år).

Så exalterad :-)

Dallas
Antal inlägg: 181
Loggade in: 03 jun 2019
Utloggad
Skrivet 06 okt 2014 08:57

Spännande och grattis! Vissa kan ju vilja vänta innan de gör köpet pga om de är osäkra på sin vikt (om de ska gå upp eller ner innan bröllopet). Men ofta är det ialla fall några veckor/månaders levtid på vissa klänningar.

Men OBS: prova din drömklänningsmodell för att vara hundra på att du verkligen passar i den! Många tror att de ska passa i en viss klänningsmodell och blir förvånade när de väl har den på sig för då vill de ha något annat...

Bride2be2016
Antal inlägg: 7
Loggade in: 17 apr 2016
Utloggad
Skrivet 06 okt 2014 09:50
Dallas SKREV DEN 06 okt 2014 08:57 FÖLJANDE:

Spännande och grattis! Vissa kan ju vilja vänta innan de gör köpet pga om de är osäkra på sin vikt (om de ska gå upp eller ner innan bröllopet). Men ofta är det ialla fall några veckor/månaders levtid på vissa klänningar.

Men OBS: prova din drömklänningsmodell för att vara hundra på att du verkligen passar i den! Många tror att de ska passa i en viss klänningsmodell och blir förvånade när de väl har den på sig för då vill de ha något annat...

Tack för svar :-)

jo jag förstår det.. Men detta är inget problem för mig. Jag har funnit helårskroppen och tränar till fitness så jag har kroppen min som jag vill och kommer ha under bröllopet :-) jag tror att hälsa och fitness är en liVsstil och när man väl har funnit rytmen man gillar så har man en mall att leva efter :-) så det är inget hinder för mig!

Något annat Att tänka på? :-)

nåhot

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!