BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Tävlingar Starta ny tråd
16 okt 2015 12:24       16 svar    2146 klick

Vinn biljetter till årets bröllopsfest!

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 04 sep 2019
Utloggad

10 MEDLEMMAR VINNER 2 biljetter var till BröllopsGuidens årliga bröllopsfest för våra företagskunder! Plats: Stockholm, fredagen den 13 nov.  En festkväll med brudmodeller i vackra brudklänningar och uppträdande! Vi bjuder på bubbel, vin, snittar, kaffe m.m. Vi kommer dela ut priser till några i bröllopsbranschen som utmärkt sig under 2015. Dessutom musik och dans till klockan 01, och sen får ni gå hem med en välfylld goodiebag! (Bilden visar från förra årets bröllopsfest med brudmodeller, dj och fest.)

Plats? Stockholm, kvällstid. Var? Meddelas senare. Ni som kommer utifrån kan kontakta oss sen för tips på hotell.

TÄVLA SÅ HÄR: Kommentera nedan varför du skulle vilja gå på denna bröllopsfest och vem du tänker bjuda med dig! Tävlingen pågår t.o.m tisdag 20 okt kl 24.00. Vinnarna presenteras här och får sen inbjudan per post.

Obs TILLÄGG 2015-10-16 14:05:00
Klädkod: Festklädd, t.ex. långklänning och kostym!
EylemD
Antal inlägg: 1
Loggade in: 22 okt 2015
Utloggad
Skrivet 16 okt 2015 16:15

Hej!

Jag är inte den som i vanliga fall deltar i tävlingar men när jag såg denna tävling som dessutom äger rum ETT dygn före mitt stora feta kurdiska bröllop ( vi snackar ca 400 gäster) så kunde jag helt enkelt inte låta bli! Jag har levt i bröllopsplaneringsbubblan i snart ett år och jag kan inte föreställa mig känslan efteråt, jag och min blivande längtar till vårt bröllop i sekund och minut J Och vad vore en bättre uppvärmning än att få gå på bröllopsguidens egna bröllopsfest tänker jag? Och om jag nu får gå, ja vem vore bättre att ha med på en sån fest än min brudtärna, jordens härligaste tjej Parshin Saadatirad Smile

Hälsningar/ Eylem ( en lycklig och blivande brud)Laughing

Saandra89
Loggade in: 05 jun 2017
Utloggad
Skrivet 17 okt 2015 12:45

För att få inspiration! Om jag vann skulle jag ta med mig min vän Linnea. Vi lärde känna varandra för nästan exakt två år sedan då vi var med i samma gravid-/föräldragrupp, och har fortsatt umgås sedan dess. Vi är båda två förlovade och går i bröllopstankar inför sommaren 2017. En vinst för oss skulle betyda en riktig tjej/mamma helg! 

/ Sandra

sandrakdahlberg
Loggade in: 22 maj 2016
Utloggad
Skrivet 17 okt 2015 15:59

Jag vill gå på er bröllopsfest av flera anledningar!

1. Vem vill inte gå på härlig fest med bröllopstema och få klä upp sig?!

2. Jag vill få inspiration till mitt eget bröllop som är i juni 2016

3. Jag vill kunna ta med mig min bästa vän, Maria, som även hon ska gifta sig sommaren 2016. Vi har följts åt sedan grundskolan och jag är så glad att vi också kommer att gifta oss samma år! Det vore så kul att festa loss med henne!

/Sandra 

Adonia
Loggade in: 18 feb 2018
Utloggad
Skrivet 17 okt 2015 17:42

Jag har alltid levt i min lilla prinsessdröm och drömt om mitt eget bröllop. Jag har suttit och tittat på vackra balklänningar och brudklänningar och drömt mig bort och sedan har verkligheten slagit mig och jag har tänkt att "men när ska jag någonsin få bära så vackra kläder?" Så för en månad sedan friade min fantastiska sambo till mig och jag får äntligen plansera mitt bröllop och leva i min lilla rosa bubbla av prinsessdrömmar i en dag. Lycka!!! Jag vill göra detta till min livs fest. Jag vill kunna ge mycket till gästerna i form av underhållning och gåvor. Jag vill att det inte bara ska vara en fest utan en fest som alla kommer att kunna glädjas åt under lång tid framöver. Att få gå på er bröllopsfest hade varit att få leva i min rosa bubbla lite till. Det skulle vara fantastiskt roligt och en ära att få komma och delta. Den jag skulle bjuda med mig är så klar min sambo <3 

solruta
Loggade in: 18 okt 2015
Utloggad
Skrivet 18 okt 2015 19:54

Jag och min dotter vill  gå på "årets bröllopsfest" tillsammans. Då får vi lite mamma-dotter tid och vi kan få tips hur vi kan planera hennes kommande bröllop.

heleneroth
Loggade in: 26 jul 2016
Utloggad
Skrivet 18 okt 2015 20:03

Jag är planerad att gifta mej sommaren 2016, hemma i trädgården.

Tänkte ha det väldigt enkelt men ju mer tiden går så dyker fler och fler tankar upp och jag vill nog ha ett speciellt bröllop med en enkel touch, därför tror jag att en mässa är ju etT toppen alternativ, och den jag tar med mej?! Ja, inte är det den blivande. Han kan va lyckligt ovetande, Nej min tärna och högra hand ska ju såklart med. Med henne kan jag nog få tips idéer och insperation till att få till det!!

idis80
Loggade in: 26 maj 2019
Utloggad
Skrivet 19 okt 2015 12:04

Bröllopet bokat till april 2016 men inspirationen behövs då stressen börjar infinna sig. Planen är att göra det till mer en bara en dag. Eftersom det inte finns så mycket i norr skulle detta vara ett ypperligt tillfälle att finna inspirationen tillsammans med min blivande man. under en helg i sthlm skulle vi hinna prova kläder, kolla ringar och få inspiration. förhoppningsvis skulle allt falla på plats med denna hjälpen. 

motsols
Loggade in: 04 nov 2015
Utloggad
Skrivet 19 okt 2015 12:24

V har planer på att gifta oss 2016 sommaren, men då jag velar över klänning och diverse, bland annat färgteman och stil, blir bröllopet aldrig riktigt spikat. 

Jag skulle verkligen uppskatta detta för att få mer klarhet i hur jag vill ha det och jag skulle bjuda med mig min brudtärna som även hon ska gifta sig nästa år. Hon är lika velig och vimsig som mig så behovet är lika stort för henne ☺ 

MidsummerBride
Antal inlägg: 20
Loggade in: 16 feb 2016
Utloggad
Skrivet 19 okt 2015 12:52

Bröllop är det bästa och vackraste som finns!
Jag ordnade mitt egna bröllop för snart 5 år sen. Jag ordnade en väninnas bröllop för ca 3 år sen och nästa år så ordnar jag bröllop för en annan av mina väninnor.
Jag vill gå på detta evenemang med den blivande bruden, Carita, för att både hon och jag ska få inspiration, tips och idéer inför den underbara dagen.

salkert
Antal inlägg: 4
Loggade in: 08 aug 2016
Utloggad
Skrivet 19 okt 2015 14:49

Jag skulle vill gå med min blivande man men han får vara hemma med barnen så jag kan gå med min bästa vän och få en tjejkväll av bästa sort! Vore en drömkväll!

Hihi oh detta vore såå kul!

http://salkert.se

http://instagram.com/missdecadencia 

jettij
Antal inlägg: 3
Loggade in: 04 okt 2015
Utloggad
Skrivet 19 okt 2015 20:26

Jag skulle vilja gå för att få lite inspiration till mitt eget bröllop som äger rum sommaren 2016. Från att ha varit totalt ointresserad av allt vad bröllop innebär har jag nu efter att ha träffat den rätta ändrat mig. Är dock dåligt insatt och behöver tips, ideer och inspiration. Jag skulle ta med mig min ena tärna 

sofieolsen
Loggade in: 13 nov 2015
Utloggad
Skrivet 20 okt 2015 10:09

Jag och min blivande man är väldigt spontana av oss och har varit förlovade sedan juli 2014, i september började vi prata om att det vore mysigt med ett vinterbröllop och här är vi nu mitt uppe i planeringen av bröllop 27/2 2016. Snabba ryck och inte så mycket tid att hinna gå på andra mässor och utställningar. 

Jag skulle därför bli väldigt glad att vinna biljetter till denna kväll, för att få lite inspiration, komma i stämning och kanske inhandla lite rekvisita och annat till min stora dag. Min underbara tärna skulle få följa med, utan henne skulle jag inte klara mig :) och jag vet inte hur jag ska återgälda henne för allt hon gör för mig. Att tillsammans få frossa, planera och drömma bröllop vore kanon kul

festisanna
Antal inlägg: 9
Loggade in: 05 aug 2019
Utloggad
Skrivet 20 okt 2015 10:25

"Åh tänk att få vara med på denna fest - även om jag på kommande bröllop bara är gäst. Som fotograf är det viktigt att med i trenderna följa, min glädje över en vinst skulle ej gå att dölja!"

Jag skulle ta med mig min man och kollega så att vi skulle bli riktigt inspirerade tillsammans och se fram emot framtidens jobb inom bröllopsfotobranschen!

Momweddingplanner
Loggade in: 09 maj 2016
Utloggad
Skrivet 20 okt 2015 20:47

Det vore toppen om jag som Momweddingplanner kan få gå på er fest tillsammans med min dotter! Få massor av inspiration, min blivande svärson satte nämligen ribban högt genom ett fantastiskt frieri.

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 04 sep 2019
Utloggad
Skrivet 21 okt 2015 09:12

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Stort grattis till vinnarna: Allihop!

Ja! Det är sant, alla ni som tävlade vinner 2 inbjudningar var, kommer hem till er i brevlådan Smile

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!