BröllopsGuiden
19 feb 2016 15:20       5 svar    1470 klick

Möhippa i Stockholm

EH
Antal inlägg: 3
Loggade in: 12 apr 2016
Utloggad

Hej,

Är det någon här inne som har några bra förslag på aktiviteter på en möhippa i Stockholm?

EH

elenanelander
Antal inlägg: 1
Loggade in: 27 feb 2016
Utloggad
Skrivet 26 feb 2016 11:26

Hej, Jag har ett smyckesföretag som anordnar annorlunda och lyxiga möhippeaktiviteter i Stockholm. Kanske det kan vara nånting? 

Vi kommer i såna fall hem till er med bubbel, lyxigt tilltugg samt våra vackra silversmycken. Om ni vill så berättar jag lite om smyckena och dess tillverkning, sedan blir det mingel och smyckesprovning och bruden får välja smycken för 1000:-. Övriga gäster får handla, om det önskas, till minst 20% rabatt. 

Vi tar inget betalt för själva aktiviteten utan ni betalar endast 1000:- (för brudens smycken), vilket kan göras i förskott eller på plats. Har ni andra ideer om hur ni vill lägga upp aktiviteten så lyssnar jag gärna och anpassar mig! 

Hör gärna av dig till mig för mer information samt titta in på min hemsida eller vår presentation här på bröllopsguidens sida!

Med vänliga hälsningar/Elena Nelander

elena@elenastockholm.se, 0731-516236

www.elenastockholm.se 

EH
Utloggad
Skrivet 27 feb 2016 01:21

Hej, Tack för tips.

Men vi har hittat ett riktigt bra ställe som vi garanterat kommer bli nöjda med:)

Billigt är det också, tänkt dig en hel ö för oss själva:) Det ska bli så fantastiskt.

Kika så får du se. Länken är här: 

http://www.xn--mhippa-stockholm-mwb.nu/

EH
Utloggad
Skrivet 27 feb 2016 01:23

Såg nu att den funktionen inte fungerade.

Du får klippa ut.

www.möhippa-stockholm.nu

Ha det strålande

charlottalinderman
Antal inlägg: 1
Loggade in: 03 mar 2016
Utloggad
Skrivet 03 mar 2016 14:26

Hejsan, 

Jag arrangerade en möhippa i november. Galet svårt att hitta något som "passar alla" och att det finns en uppsjö av aktiviteter gör ju inte saken lättare!

Tack vare ett tips från min kollega på jobbet så hittade vi något som heter Stadsuppdraget. Vi gjorde den som heter Daredevil vilket var en riktigt rolig aktivitet som uppskattades av alla.

Det som även var kul var att man fick alla bilderna man tog under själva uppdraget. Dessa gjorde vi ett fotoalbum av som vi gav på bröllopet.  

Hoppas detta hjälpte något! Lycka till!

Andrea1252
Utloggad
Skrivet 12 apr 2016 12:54

Det där låter roligt! Jag var själv på en möhippa i helgen! Vi gjorde något som kallas för "The Zombie Apocalypse" med Mondiala. Det var helt fantastiskt spännande. Man fick göra ner zombies, lösa ett mysterium och se på häftigt skådespeleri. Man fick dessutom chansen att agera en del själv. Rekommenderas starkt! www.mondiala.se

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!