BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
07 jul 2019 18:28       2 svar    238 klick

Bröllop i Toscana

enstad
Antal inlägg: 2
Loggade in: 03 aug 2019
Utloggad

Nästa sommar gifter vi oss i Montaione, en liten by i Toscana ungerfär 1h ifrån både Pisa och Florens. Vi har hyrt ett hus med plats för 30 gäster där vi kommer att ha både vigsel och bröllopsfest. 

Någon som har gift sig i Toscana? Eller om du känner till/kan rekomendera en fotograf i området samt cateringfirma som har diverse inventarier? 

SannaMelanderPhotography
Antal inlägg: 1
Loggade in: 07 jul 2019
Utloggad
Skrivet 07 jul 2019 23:13

Hejsan! Jag bara svara på själva fotograf-frågan och kan säga att det är nog ert minsta problem, finns nog många som mer än gärna skulle följa med och föreviga er dag här ifrån Sverige bara dom får resa och boende betalt, bland annat jag! 🙋🏻‍♀️😂 Stora fotografdrömmen ju! Stort grattis och lycka till med bröllopet! 🎉🎉

enstad
Antal inlägg: 2
Loggade in: 03 aug 2019
Utloggad
Skrivet 08 jul 2019 09:46
SannaMelanderPhotography SKREV DEN 07 jul 2019 23:13 FÖLJANDE:

Hejsan! Jag bara svara på själva fotograf-frågan och kan säga att det är nog ert minsta problem, finns nog många som mer än gärna skulle följa med och föreviga er dag här ifrån Sverige bara dom får resa och boende betalt, bland annat jag! 🙋🏻‍♀️😂 Stora fotografdrömmen ju! Stort grattis och lycka till med bröllopet! 🎉🎉

Hej Sanna. 
Det låter inte som en dålig idé :) Om du är intresserad så får du gärna skicka några bilder från din portfolio så kan vi prata mer. 
Vänligen, Kicki 

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!