BröllopsGuiden
19 aug 2007 19:30       6 svar    1177 klick

hjääälp!

Kakan
Antal inlägg: 152
Loggade in: 10 aug 2008
Utloggad
just nu är pojkvännen på svensexa... har fått höra lite om vad de gör mot honom... igår natt tog de honom och smetade in honom i sirap och fjädrar och han blev skjuten med paintball och fick beställa mat från mcdonalds!! sen fick han sova lite och de kom o hämtade honom på morgonen igen. de la honom i bakluckan på en bil och körde hem till mig där mamma hade gjort frukost till de. nu vet jag att han ska få gå på norrmalmstorg i tangakalsonger och inoljad. typ en catwalk... hoppas att det tar slut snart = ( snyft...
Ceta
Antal inlägg: 141
Loggade in: 21 sep 2009
Utloggad
Skrivet 19 aug 2007 19:42
He, he!!!
Stackars dig o framför allt stackars han!
Det går nog bra, de kommer ha kul iallafall låter det som.
Sol_76
Antal inlägg: 52
Loggade in: 16 nov 2009
Utloggad
Skrivet 19 aug 2007 19:43
Usch! Det låter inte som att det är någon trevlig svensexa din man2be råkar ut för... :-( Jag måste säga att jag tycker synd om stackar´n. Hoppas att han får göra något som är trevligt i alla fall. Jag förstår inte varför man måste skämma ut folk så där. Lite får man väl bjuda på, men det måste finnas gränser tycker jag.
Kakan
Utloggad
Skrivet 19 aug 2007 20:20
ja, jag visste att de skulle göra det hårt för honom... visst det e kul till en viss gräns men han hade röda blåmärken sen paintballen... det e så typiskt killar att ta i så mycket och stackars gubben vågar ju inte visa att det e läskigt = (
Lenis75
Antal inlägg: 270
Loggade in: 26 sep 2007
Utloggad
Skrivet 19 aug 2007 21:56
Jaa ni "suck"...
Nästa helg är det vår tur, både för honom o mig. Eller det e iaf vad vissa rykten säger.
Hoppas det inte blir allt för förnedrande
Kakan
Utloggad
Skrivet 20 aug 2007 21:38
nää.. han tyckte dock inte att det var lika taskigt som jag = ) han gillar uppmärksamhet och det kan man ju säga att han fick... så nåt gott ur det... tack för er sympati! det e trevligt här på bröllopsguiden...
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!