BröllopsGuiden
26 aug 2007 11:49       8 svar    1840 klick

Min möhippa var igår!!!

Lenis75
Antal inlägg: 270
Loggade in: 26 sep 2007
Utloggad
Igår hände det! Här kommer en snabbgenomgång av dagen:
Väckning kl 07.10 med info att kolla posten. Där låg ett kuvert med instruktioner att jag skulle hitta en viss förvaringsbox på centralstationen. Allt under tidspress. For runt där, hittade boxen, en liten skumpa o en ny nyckel. Nästa box innehöll tiaran som skulle bäras hela dagen. Tidspress hem, där alla tjejerna hade dukat upp champagnefrukost. Efter det var det dags att dra på cyklopet o iväg med bussen till Radiohuset. Där spelade jag in en cd ( o nej jag kan inte sjunga). Lunch. Frågesport om min blivande man. Målade ett portratt i olja av oss två. Iväg till parken, med cyklopet på, där jag intervjuade folk om hur man får ett äktenskap att hålla för alltid. Vidare på spa inkl sminkning. Fotografering ute i naturen. Vidare med buss där jag skulle hålla allsång. Middag. Fick klädnypor som jag skulle fästa på folk utan att de märkte det. Och sen vidare för dans på Golden hits!!! En helt fantastisk dag!!!!!! :-)
Duffy
Antal inlägg: 259
Loggade in: 14 jul 2013
Utloggad
Skrivet 26 aug 2007 12:24
Haha!
Vad roligt det verkar ha varit och inte så där alldeles för pinsamt jobbigt!

Jag jobbar inom bad så jag misstänker att jag kommer få springa runt i nån jäkla ful baddräkt eller badmössa eller nåt sånt... Men det är långt dit. =)
Sol_76
Antal inlägg: 52
Loggade in: 16 nov 2009
Utloggad
Skrivet 26 aug 2007 12:34
Det låter som att du har haft en fantastisk dag! :-) En rolig möhippa med lagomt mycket pinsamheter... Det låter jättekul att få små uppdrag att utföra, lite spännande och nervöst.
Lenis75
Antal inlägg: 270
Loggade in: 26 sep 2007
Utloggad
Skrivet 26 aug 2007 12:38
Ja det var verkligen helt perfekt!
I och med att vi starta så tidigt så e jag ju pigg idag, vilket e kanon, eftersom jag sitter o jobbar med bordsplacering o annat sista minutenjobb. Bara 2 veckor kvar.....pirr
Fru Trogensson
Antal inlägg: 127
Loggade in: 18 maj 2008
Utloggad
Skrivet 26 aug 2007 16:54
Det låter jätte kul :0) Själv kommer nog min möhippa vara nästa helg har jag listat ut..Jag vet att de har köpt en sån där hembiträdes klänning som jag ska få springa med hela dagen och kvällen..*läängtar* Ja, nu börjar det närma sig för oss septemberbrudar :0) Får passa på att önska alla lycka till.
mammamuu
Antal inlägg: 202
Loggade in: 06 maj 2008
Utloggad
Skrivet 26 aug 2007 16:55
Vad roligt för dej att det blev lyckat!!! Skönt när man är nöjd, det var jag med.
2 veckor går fortare än man tror......hihi,elakt av mej!
Lycka till med all planering.
niilo
Antal inlägg: 79
Loggade in: 06 sep 2008
Utloggad
Skrivet 27 aug 2007 09:19
Det lät toppen Lenis! Hoppas att allt flyter på dom sista veckorna... snart e det dags ;) Kram på dig
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!