BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
16 feb 2008 16:15       5 svar    871 klick

Mitt bästa tips!

anna.e
Antal inlägg: 291
Loggade in: 09 nov 2008
Utloggad
Tänkte bara dela med mig ett av mina bästa tips till er som inte har kommit igång med bröllopsplaneringen än.
Jag köpte en skrivbok i början av planeringen där jag samlat urklipp, anteckningar mm. Den har jag haft massor av användning av vid beställning av bukett, tårta, dukning mm.
Duffy
Antal inlägg: 259
Loggade in: 14 jul 2013
Utloggad
Skrivet 16 feb 2008 16:26
Det har jag också gjort - det är verkligen skitbra! =) Det gäller att ha allt på ett ställe! Men mycket bilder finns i datorn.
anna.e
Antal inlägg: 291
Loggade in: 09 nov 2008
Utloggad
Skrivet 16 feb 2008 16:56
Fördelen med att ha en klippbok som komplement till datorn är att man kan ha boken med sig i väskan. :)
marfa522
Antal inlägg: 331
Loggade in: 08 dec 2008
Utloggad
Skrivet 16 feb 2008 17:19
Jag har tänkt att göra en sån hela tiden. Men aldrig blivit av att köpa ett litet blockk först idag. Så nu gäller det bara att skriva ut allt från datorn så att man alltid kan ha med sig sin bröllopsplaneringbok :D
Tänker oxå skriva ut mina blogg inlägg och ha den lite som dagbok fram till bröllopet. Tror att det kan vara skoj att gå igenom boken sen några år efter man gift sig.
anemon
Antal inlägg: 69
Loggade in: 11 maj 2009
Utloggad
Skrivet 17 feb 2008 10:41
Det var ju en SUPER IDÉ för när jag varit här inne och tittat på någon sida och tyckt gud så snyggt eller vilken bordsdekoration som jag sen ska visa min blivande . Då har jag kanske glömt på vems sida eller vad ni nu heter. Så jätte tack för ideén
Linnean
Antal inlägg: 80
Loggade in: 17 mar 2010
Utloggad
Skrivet 17 feb 2008 18:48
Jag blev så inspirerad att jag skred till verket genast. Har nämligen redan ett "lösbladssystem" :D av små lappar, där jag noterat tips och ideer från er alla här på BG. Så idag köpte jag mig en snygg pärm och satte i både papper och plastfickor. Det brukar funka bäst för mig. Då vet jag var jag har mina små prover och "pryttlar" också.
Har bestämt mig för att göra preliminär och faktisk budget på Ecxel. Kan vara bra att skriva ut och kunna kika på då och då! *whistle* . I handväskan finns alltid lilla blocket för de bästa tankarna som kommer på bussen eller i kön någonstans.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!