BröllopsGuiden
30 mar 2008 20:26       3 svar    2128 klick

Bords namn???

beckaandj
Antal inlägg: 4
Loggade in: 23 jan 2009
Utloggad
Jag skulle vilja ha lite hjälp om det finns någon där ute med bra ideer. Ska duka med runda bord och hade tyckt det var kul att kunna döpa de olika borden till nått kul istället för 1, 2, 3....osv.
Duffy
Antal inlägg: 259
Loggade in: 14 jul 2013
Utloggad
Skrivet 30 mar 2008 20:29
Vi skall ha fyrkantiga bord och också döpa dem till något. Vi tänkte att vi skall döpa dem till olika platser som betyder något för oss. Orten som mina föräldrars sommarstuga ligger i, hans föräldrars sommarstugas, där vi har bott, där vi bor nu, andra platser som ligger oss varmt om hjärtat. :o)
Hella
Antal inlägg: 49
Loggade in: 30 okt 2008
Utloggad
Skrivet 30 mar 2008 20:31
Ett bröllop som jag var på hade de döpt borden efter olika länder och städer som brudparet hade rest till, samt deras födelseorter. Väldigt kul!
marfa522
Antal inlägg: 331
Loggade in: 08 dec 2008
Utloggad
Skrivet 31 mar 2008 19:36
På jul festen på jobbet förr förra året hade vi olika färger på borden. Och de finxa vi så lätt som olika färger på servetterna.
Det borde man ju kunna fixa även om man har ett visst färgtema. Man kan köra olika nysanser av tex blått om man nu har det som färg...

Eller som jag som har svart-vitt tema kan ju har olika mönster på servetterna i svart-vitt till de olika borden.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!