BröllopsGuiden
20 maj 2008 15:01       5 svar    1771 klick

Bröllopsfesten

Snart fru F
Antal inlägg: 160
Loggade in: 04 aug 2008
Utloggad
Vi har funderat kring själva bröllopsfesten. Vi vill inte att det ska vara för "stelt"
Vi kommer inte på några lekar eller annat kul program som man kan ha på festen.
Vill alltså ha lite tips och ideer på vad man kan göra.
ThereseL
Antal inlägg: 97
Loggade in: 11 jan 2009
Utloggad
Skrivet 20 maj 2008 15:10
Jag googlade på lekar till bröllop, dök upp en hel del.
Bla den här ;)

Kvinnorna ska hålla en toarulle mellan knäna och karlarna håller en kvast mellan sina i lagom höjd. Med ögonbindel ska de sedan få rullen på sitt kvastskaft med hjälp av instruktioner från sina respektive kvinnor.

Jag kan bara föreställa mig hur det här skulle sluta.
Hahaha
josand080808
Antal inlägg: 86
Loggade in: 17 mar 2009
Utloggad
Skrivet 28 maj 2008 23:49
Jag tror ju stenårt på många små "lekar" och roliga initiativ.

Vi jobbar stenhårt på festpogrammet för att få det att "få igång" folk samt att portionera ut andra små saker. Utanför vårat tält "a´la festlokal" ska vi ha ett MEGA-korsord som handlar om oss (mestadels! Har varit lite klurigt bitvis!) Sen har vi en stor målarduk där vi önskar att alla målar ngt de förknippar med oss/kärleken.

Många bäckar små...
Blåbrud
Antal inlägg: 159
Loggade in: 26 okt 2008
Utloggad
Skrivet 29 maj 2008 08:04
Vi har gjort ett korsord på nätet, som vi lägger i bröllopshäftet. Sedan har vi också ett bingo, som vi har knyckt nånstans här på nätet.
Priser har mannen tagit hem från sitt jobb, det är USB-minnen, pennor, sedeletui och kundvagnstior med mera.
Vi vill inte själva leka under festen, absolut inte, men jag hoppas att vårt toast-par kommer att busa lite med gästerna så att vi får skaratta, "ler".
marfa522
Antal inlägg: 331
Loggade in: 08 dec 2008
Utloggad
Skrivet 29 maj 2008 08:55
Ser till att ha några som drar igång dansa golvet! Några som dansar loss så där riktigt rejält till världens party låt. Så där så att man inte kan låta bli att le... :D
Då kommer nog det igång rätt bra tror jag.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!