BröllopsGuiden
02 jul 2008 19:34       9 svar    2855 klick

Breda fötter, hjälp!

ThereseL
Antal inlägg: 97
Loggade in: 11 jan 2009
Utloggad
Jag har svårt att hitta skor till bröllopsdagen.
Jag kan tyvärr inte ha spetsiga skor, behöver en rund modell.
Vet ni därute vart jag kan hitta skor?? Har kollat runt på det mesta på nätet. Dansskor, brandos, ellos, halens, laredoute, bonaparte, tradera, blocket m.m. Har även varit inne på brudbutikerna i stan, men icke.
Det ska finnas en butik i Örebro, pratade med de på bröllopsmässan, men hittar inte visitkortet. Någon som vet?
Jag bor i Eskilstuna så kan ta mig till andra städer inom bra räckhåll.
Snälla hjälp mig.
citronfjärilen
Antal inlägg: 126
Loggade in: 22 sep 2008
Utloggad
Skrivet 02 jul 2008 20:11
hejsan jag har breda fötter jag köpte ett par beiga mormors kängor knähöga med rund fot på wedins. lycka till vi är många bred fötter *thumbsup*
gunnila
Antal inlägg: 106
Loggade in: 14 maj 2013
Utloggad
Skrivet 02 jul 2008 22:11
Vill du ha höga klackar, låga klackar eller inga klackar? Jag köpte ett par ballerinaskor (vilken tur att det är modernt i år!) på OBS! Bergvik i Karlstad.
JennyochJanne
Antal inlägg: 104
Loggade in: 05 okt 2010
Utloggad
Skrivet 02 jul 2008 23:41
Jag har också breda fötter och jag hittade mina på Wedins. Det funkade fast de var spetsiga
Tjinglan
Antal inlägg: 11
Loggade in: 04 jan 2009
Utloggad
Skrivet 11 jul 2008 08:35
Jag har också breda fötter. De där på Wedins var för smala för mig. Har du en "normal" storlek, eller måste du ha större skor?
Tjinglan
Antal inlägg: 11
Loggade in: 04 jan 2009
Utloggad
Skrivet 06 okt 2008 15:24
Kanske lite sent att svara nu, men för alla andra med breda förtter kanske detta kan vara till hjälp:
Hos www.pernillasbrudbutik.se kan man beställa samtliga modeller antingen som normal passform eller breda! Helt underbart, och stora skor har de också! (jag har 42 och breda fötter, jag är helt överlycklig!)
kjexet
Antal inlägg: 78
Loggade in: 16 jan 2010
Utloggad
Skrivet 07 okt 2008 13:42
Här är också en 42:a med breda fötter...jag fick tipset i en skoaffär i Sunne att finska skor ofta är bredare (köpte ett par underbart sköna boots med hög klack inför vintern av märket Janita, passade t o m i stl 41!). Så tipset är att kolla efter finska skor, helt enkelt! Jag hoppas i alla fall på en snygg vårsko från det märket!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!