BröllopsGuiden
05 aug 2008 18:14       3 svar    930 klick

Nu dööör jag!!!

josand080808
Antal inlägg: 86
Loggade in: 17 mar 2009
Utloggad
Jag är så jävla nervös nu rent ut sagt!!! Tre dagar kvar... GULP!

Är det någon annan mer än jag som är alldeles skakig i benen??? *hubba*
susan.h
Antal inlägg: 54
Loggade in: 23 apr 2010
Utloggad
Skrivet 05 aug 2008 18:30
Hej på dig!
Kommer ihåg hur det var (vagt iaf). Man har väl förträngt allt det jobbiga...Precis innan vigseln var jag så nervös att jag började lipa.. typiskt brudar, eller???
På fredag är det dags och jag hoppas att både du och A får en superduper dag!!!
Lycka till med de sista förberedelserna och du... glöm inte andas!!!Och njuuuut!!!
*hug*
Susan
Fia & Stefan
Antal inlägg: 69
Loggade in: 24 sep 2008
Utloggad
Skrivet 05 aug 2008 23:32
Jag instämmer är SKITNERVÖS!!!! 4 dagar kvar för mig och jag har stora stora fjärilar i magen, dock är jag inte nervös över själva dagen då kan jag inte styra något jag sitter ju hos frissa och make up tjejen flera timmar men jag är nervös över att jag har så mycket smågrejer kvar, tänk om vi glömmer något.... Huga jag har riktigt ont i magen nu...... Vill bara rymma, första bästa plan till värmen.....

Och allt går fel, mina långa naglar har gått av, fastar i allt och har rivit upp en nagel väldigt långt ner och har ont,finnar ploppar fram här och var, mensen kom imorse.... ja vad mer kan gå fel?? Vädret visar sig inte från sin bästa sida och det lutar åt ca 10 graders värme på lördag !!! TRIST!!!! Men jag blir iallafall gift!! :P
marinaandreas
Antal inlägg: 77
Loggade in: 11 maj 2009
Utloggad
Skrivet 06 aug 2008 16:08
Lugn tjejer!! Jag var lika dan dagen innan mitt bröllop, men på något sätt så blir allting bra. Allt kommer säkert inte att klaffa perfekt, men det gör ingenting. Ni blir gifta och får en dag som ni kommer att minnas resten av livet ändå.

Jag hade spöregn hela min dag, vilket var min största farhåga eftersom vi skulle fotas utomhus. Nu blev det fotning i kyrkan istället och vad jag har sett av bilderna hittills så är de jättefina!

Njut av dagen, den går över alldeles för fort och kommer aldrig åter!!

Lycka till!
Kram Marina
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!