BröllopsGuiden
29 sep 2008 22:11       6 svar    1794 klick

Festlokal/restaurang i Malmö??!!

Valentinebride09
Antal inlägg: 81
Loggade in: 19 dec 2010
Utloggad
Hej brudar!
Letar lokal i Malmö men börjar få panik. Bara 4,5 månader kvar nu men hittar ingen lämplig. Först ville vi ha så att vi kunde ta med oss spriten själva men nu har vi gett upp den tanken. Tycker det är svårt att hitta MYSIGA lokaler/restauranger! Och givetvis kan de ju inte vara svindyra heller....Suck. Supertacksam för tips...!

Hälsningar från en kräsen Valentinbrud
SussieS
Antal inlägg: 152
Loggade in: 09 aug 2011
Utloggad
Skrivet 29 sep 2008 23:08
En väldigt trevande hjälp kommer här. När du kör på Ärtholmsvägen, någonstans i höjd med Bellevueskolan, står det en svartvit skylt med "Festlokal". Jag har aldrig svängt in och letat upp lokalen, men har alltid funderat om det är ett ställe som man kan ha 30-årsfest o.d. på. Vet inte alls om det är värt att följa upp eller ej, men är du desperat kan du ju alltid leta upp skylten och se var den leder någonstans. Kanske kan det vara till en hjälp. Berätta gärna om det är något att ha, om du väljer att kolla upp det! Lycka till!
Valentinebride09
Antal inlägg: 81
Loggade in: 19 dec 2010
Utloggad
Skrivet 30 sep 2008 09:13
Tack, jag har kollat upp den förut men den är för liten

Min kille börjar få panik på mig, ha ha. Men det måste vara rätt känsla ju :)
SussieS
Antal inlägg: 152
Loggade in: 09 aug 2011
Utloggad
Skrivet 01 okt 2008 23:08
Vad bra! Det är alltid en lättnad när en pusselbit faller på plats! Får ni ta med egen sprit dit? Var ligger den någonstans? Eller det kanske du inte vill avslöja?
cecilia
Antal inlägg: 1
Loggade in: 20 feb 2009
Utloggad
Skrivet 20 feb 2009 09:26
Man kan alltid ha fest på slott i sverige eller utomlands.
kolla grandval och grand trip sweden . lycka till
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!