BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Presenter Starta ny tråd
21 jan 2009 14:45       5 svar    2595 klick

Presenter till tärnor

Valentinebride09
Antal inlägg: 81
Loggade in: 19 dec 2010
Utloggad
Jag behöver lite tips på vad man skulle kunna ge sina tärnor i present. För det är väl brukligt att göra det? Har tittat lite på smycken på nätet men tar gärna emot tips på fler webbshoppar.
SussieS
Antal inlägg: 152
Loggade in: 09 aug 2011
Utloggad
Skrivet 21 jan 2009 23:14
Jag gav ett smycke i form av ett hjärta. Jag ville gärna ge henne något som består, som finns kvar som ett minne även efter många år. Kanske kan ni fotas ihop i samband med bröllopet och bröllopsfotograferingen och så ger du henne en bild av er båda tillsammans?
JennyochJanne
Antal inlägg: 104
Loggade in: 05 okt 2010
Utloggad
Skrivet 22 jan 2009 22:54
Det beror ju på hur många tärnor du har. Jag hade en så vi kände att vi kunde lägga lite mer pengar på presenten. Hon har aldrig ägt en diamant så on fick ett halsmycke med en regnbågstopaz och 3 (små) diamanter. Till min andravän som hjälpe till mycket med bröllopet men inte hade nån "titel" gav vi ett halssmycke i vitt och gult guld med en liten diamant i.
JennyochJanne
Antal inlägg: 104
Loggade in: 05 okt 2010
Utloggad
Skrivet 22 jan 2009 22:54
Det beror ju på hur många tärnor du har. Jag hade en så vi kände att vi kunde lägga lite mer pengar på presenten. Hon har aldrig ägt en diamant så on fick ett halsmycke med en regnbågstopaz och 3 (små) diamanter. Till min andravän som hjälpe till mycket med bröllopet men inte hade nån "titel" gav vi ett halssmycke i vitt och gult guld med en liten diamant i.
Valentinebride09
Antal inlägg: 81
Loggade in: 19 dec 2010
Utloggad
Skrivet 22 jan 2009 23:11
Jag har 2 tärnor och de har ingen speciell uppgift mer än att vara med mig under dagen, se till att klänningen ligger rätt i kyrkan, bära min väska och hålla buketten. Jag funderar på något silversmycke a några hundralappar vardera...Tack för tipsen!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!