BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
09 okt 2011 17:56       3 svar    1014 klick

När berättade ni?

Puman78
Antal inlägg: 28
Loggade in: 29 jun 2012
Utloggad

Jag håller på att dö av att gå och bära denna hemlighet om att vi änligen ska gifta oss i sommar. Men när är det lämpligt att berätta för omvärlden?

Hade tänkt skicka ut inbjudningskort till nyår, men det känns ju som en evighet dit :)

Lovisa
Antal inlägg: 233
Loggade in: 04 maj 2020
Utloggad
Skrivet 10 okt 2011 12:03

Svårt att svara på, ni kan ju berätta för de allra närmsta och sen får övrig släkt o vänner veta när de får inbudningskottet från er.

Latte
Antal inlägg: 3
Loggade in: 23 sep 2012
Utloggad
Skrivet 13 okt 2011 10:21
SabinaS SKREV DEN 11 okt 2011 13:33 FÖLJANDE:

Vi gifter oss i september nästa år och har redan skickat ut ett save the date-kort till alla.. Laughing  Inbjudan kommer nog gå ut under senvåren eller tidig sommar och det är väl främst för att jag inte kommer kunna hålla mig längre.

Varför hålla såna roligheter för sig själv?

Härligt och helt rätt, ja varför hålla såna roligheter fö sig själv. Vi ska gifta oss på självaste midsommaraftonen 2012 och har redan mailat om vår hemsida som är en "förhandsinbjudan"då det är en väldigt speciell dag och många planerar in annat. Därför ute i GOD TID....ler

Puman78
Antal inlägg: 28
Loggade in: 29 jun 2012
Utloggad
Skrivet 14 okt 2011 21:23

Ja, man kan ju fråga sig varför man ska hålla det för sig själv. Man kan ju få en del hjälp på vägen :)

Just nu vet ju bara tärnorna och vår bestman, imorgon kommer vår toastmadam få frågan. 

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!