BröllopsGuiden
05 nov 2011 13:04       1 svar    0 klick

lisis
Antal inlägg: 36
Loggade in: 05 jul 2012
Utloggad

Hej!

När ska ni gifta er? Finns ej så mkt brudpar här på forum från Ångermanland så det var ju kul.

Håller med dig om att det är jättesvårt i det området. Skall själv ha fest i Kramfors/Härnösandsområdet och det finns inte så stort utbud. Vi har tittat lite på Björkudden ( de har dock varit sega att svara på mail osv så jag är lite besviken på det) och Spjutegården i Härnösand men kommer att bestämma oss efter att vi ser kostnaden. Beror förstås på er budget. Resturang eller skall ni hyra typ bygdegård? Om ni vill äta på restaurang är St Petri logen i Härnösand ett hett tips- ska vara god mat och det ryms rätt många. Frånö hotell finns ju men har ingen uppfattning om detta ställe mer än att man också kan bo där....

Lycka till, Lisa

lappen
Antal inlägg: 3
Loggade in: 14 mar 2012
Utloggad
Skrivet 07 feb 2012 00:06

Vad säger ni om att gifta sig på Ulvön i Sandviken? Min bror gifte sig där i somras och det var helt magiskt! Där finns festlokal, kapell och stugor till hela släkten ;)

Annars har ni Babelsberg i Kramfors där en vän hade sin bröllopsfest för några år sedan. Det är en fantastisk lokal och vacker byggnad! Få se... Gålsjö Bruk, mellan Kramfors och Övik kan man ju säga... Kommer säkert på fler imorgon när jag är lite piggare.

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!