BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
22 maj 2007 13:03       8 svar    2042 klick

Någon som känner igen sig?

maggan
Antal inlägg: 116
Loggade in: 30 nov 2010
Utloggad
Nu har äntligen min sambo varit och hyrt sina kläder, skönt att det är gjort. Men det som är lite jobbigt är att jag inte får se honom innan bröllopet. Han får inte se mig och jag ska inte få se honom men det känns så otroligt jobbigt att inte jag fick vara med att välja. Det känns som jag har blivit en riktig bridezilla som måste ha koll på allting och det är inte riktigt likt mig. Är det någon som känner igen sig?
Bernadett
Antal inlägg: 149
Loggade in: 09 apr 2008
Utloggad
Skrivet 22 maj 2007 13:37
Jo, jag vet. Jag ville förklara hur min klänning såg ut. Hur mitt hår ska se ut. Så spännande att inte se varandra. Jag har 3 månader kvar. Men vi får hålla ut...........
katta
Antal inlägg: 23
Loggade in: 01 jan 2009
Utloggad
Skrivet 22 maj 2007 14:19
min pojke ska inte få se mig innan bröllopet men jag ska få se han. Han vill själv att jag ska vara med & hjälpa honom att välja kläder till honom. det är lite trist det också...men men..
anilä
Antal inlägg: 459
Loggade in: 24 mar 2011
Utloggad
Skrivet 22 maj 2007 14:32
Min blivande man har valt sina kläder på egen hand och jag har sett dom, men han får inte se mina. Det enda han sett är mina stövlar inget annat
Tess&mark
Antal inlägg: 227
Loggade in: 03 sep 2013
Utloggad
Skrivet 22 maj 2007 22:18
Det är jag som har bestämt vad alla ska ha på sig. Fast brudtärnorna får tillsammans komma överens om vilka klänningar de ska ha utifrån mina önskemål.
Jag känner mig verkligen som en galen bröllopsbrud, har varit stressad hela dagen för att mina tärnor inte ens har pratat om vilka kläder de ska ha med varandra. Allt annat är jag rätt lugn med för det har jag koll på själv eller så har min blivande svärmor koll på det och hin är värre än jag=).

Det här med att inte visa kläderna....
Jag hämtade hem min klänning för ca en månad sen och min sambo hade sagt sedan tidigare att han inte skulle se den förns vi gifter oss men jag kunde inte hålla mig, var tvungen att visa honom och se vad han tyckte....
JAg höll mig en dag, sen gick det inte längre
M:a
Antal inlägg: 229
Loggade in: 25 aug 2007
Utloggad
Skrivet 22 maj 2007 22:30
jag har aldrig ens haft en tanke på att inte visa klänningen för Tomas. däremot så vill jag inte att så många av gästerna ska ha sett den innan.
Vi köpte hans kläder tillsammans också :-)
bubblan
Antal inlägg: 185
Loggade in: 20 jul 2007
Utloggad
Skrivet 22 maj 2007 22:36
Ja e nojjig!
Han har valt sina kläder, ja har ingen aning om vad! Å han har ingen aning om mina kläder!
Ja e förvisso inte orolig att han valt fel, han e snygg i allt!
Men de ja e orolig för är att jag inte ska få den der wow upplevelsen från honom!
Tänk om han inte gillar min klänning osv.
högbergs
Antal inlägg: 155
Loggade in: 13 feb 2008
Utloggad
Skrivet 22 maj 2007 23:56
Min blivande frågar hela tiden hur klänningen ser ut... o även om jag beskriver så kan han inte ens tänka sig ju.. Han kommer ändå få se mig innan vigseln då vi ska fotograferas innan... Så jag vet inte varför man då egentligen ska hålla på den traditionen när det inte e en överraskning tills kyrkan. Men ok.. lite roligt är det!
Jag vet däremot precis vad han ska ha. Köpte en supersnygg Tiger-kostym!! Vit skjorta o limegrön slips... O han blev sååå fiiin!! :)
högbergs
Antal inlägg: 155
Loggade in: 13 feb 2008
Utloggad
Skrivet 22 maj 2007 23:57
Ahh.. nu såg jag.. ja hjälp tänk om man itne får wowet!! Jag skrev sms till min blivande om det idag efter att jag provat klänningen igen.. Hans svar blev typ att jag kommer vara underbar... o typ att varför skulle jag inte vara det då när jag e det till vardags.. Hihihi!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!