BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Tävlingar Starta ny tråd
18 mar 2014 15:51       42 svar    2228 klick

Vinn presentkort från Papper

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 10 okt 2019
Utloggad

TÄVLA & VINN: 2 vinner varsitt presentkort värt 500 kr/st från Papper i deras webshop: www.papper.nu/shop

TÄVLA SÅ HÄR: Kommentera nedan vad du helst skulle köpa i deras webshop och varför! Tävlingen pågår t.o.m måndag 24 mars.

KarinAndersson
Antal inlägg: 25
Loggade in: 08 dec 2014
Utloggad
Skrivet 18 mar 2014 16:22

Något som man inte kan få för lite av så är det presentpapper.

Så mitt svar blir presentpapper.

melissanystrom
Antal inlägg: 126
Loggade in: 06 jun 2015
Utloggad
Skrivet 18 mar 2014 20:41

Jag hade först och främst köpt de sista grejerna som skulle fullända våra inbjudningar, menyer och tackkort! Blev det pengar över hade jag köpt massor med pysselsaker till min mormor som nu, 60 bast, har hittat passion för scrapbooking! Hade varit helt underbart att få se hennes min när jag överraskar henne med paket från papper.nu! :D ååh håller tummarna stenhårt!! :)

Jenny2013
Antal inlägg: 1
Loggade in: 01 apr 2015
Utloggad
Skrivet 18 mar 2014 21:10

Vilka fantastiska dekorationer och band - de skulle jag mer än gärna velat köpa.

Katti80
Antal inlägg: 3
Loggade in: 10 jun 2014
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 07:48

Åh jag skulle frossa i dekorationer till vårat sommarbröllop. Härliga pastelliga färger! Skulle även kunna tänka mig fixa program och menyer därifrån. Härligt utbud!

icegreen86
Antal inlägg: 5
Loggade in: 30 maj 2014
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 07:49

Vilket svårt urval! De har mängder av fina och roliga saker. Men det jag skulle behöva nu är deras skärmaskin från fiskars, vanligt färgat papper och silkespapper i massor! Då pappers rosor och pom pom bollar kommer finnas på bröllopet. =)

synnergren
Antal inlägg: 40
Loggade in: 04 aug 2019
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 09:42

Då vi planerar att ha en fest ,med lite pompa och surprices.

Så är både festtillbehör och inbjudningskort på vår checklista.

Det kommer att bli en kväll med överraskningar,så det kommer 

att gå åt en hel del pyssel grejer den dan och PAPPER har det mesta

av vad vi vill ha!

CamillaMarkus14
Loggade in: 03 jun 2014
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 09:46

Jag skulle köpa mängder med pompoms och silkespapper så att man även kan göra några själv.  Vi ska gifta oss i juni och bröllopsfesten kommer att vara i en tråkig bygdegård som jag vill dekorera och fånga den rätta känslan i . 

lillafroken
Antal inlägg: 55
Loggade in: 26 nov 2015
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 10:06

Å så mycket fint, vilken trevlig sida!

Presentkortet skulle användas till att köpa festtillbehör så som de underbara muffinsformarna, fina sugrör och läckra pom-poms!

Dessa fina saker skulle verkligen bli pricken över I:et till dotterns 6-års kalas!!

Nicole1
Loggade in: 07 feb 2016
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 10:17

Åh alla dessa härliga festtillbehör och dekorationer! Smile Definitivt klicka hem pom-poms och muffinsformarna, och några meter härligt sidenband!! Wink

Fialis
Antal inlägg: 46
Loggade in: 08 jan 2015
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 10:23

Jag hade absolut spenderat pengarna på deras sidenband, muffinsformar och pennor..... Pennor i alla dess former är ju såååå fantastiskt roligt. Skriva fint på mina pyssel-alster och kort är en av de roligaste sakerna jag vet :)

Juli2014
Loggade in: 19 mar 2014
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 10:47

Jag skulle spendera pengarna på deras underbara festtillbehör och dekorationer. Vinner man ett presentkort så kan man lägga lite extra dessa lyxgrejer :)

mikaelaat
Antal inlägg: 2
Loggade in: 16 nov 2015
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 10:49

Jag skulle köpa dekorationer till vårt bröllop i sommar :)
Även placeringskort och program, finns ju så mycket fint!

Helena1990
Antal inlägg: 73
Loggade in: 26 nov 2015
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 11:27

Jag skulle köpa pappersark till våra bröllops inbjudningar och siden band att knyta runt inbjudnings askarna :)

jenung
Antal inlägg: 6
Loggade in: 31 dec 2015
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 15:04

Jag skulle köpa kort och D.I.Y-saker till våra "Save the date" som snart ska skickas ut och hade det blivit pengar över skulle jag köpa dem härligt färgglada sugrören som matchar våra glasburkar som vi ska dricka drinkar ur då vårat tema på bröllopet är "Festival"!

Tummvanten
Antal inlägg: 10
Loggade in: 01 apr 2015
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 17:50

Jag skulle köpa deras vita och isblåfärgade omlottkort med vita kuvert till :)

jagheterninni
Loggade in: 12 sep 2014
Utloggad
Skrivet 19 mar 2014 19:11

Jag älskade deras stilrena grejer överlag men skulle köpa något av dera D.I.Y artiklar till inbjudningarna så att vi kan sätta vår egna prägel på dom.

GabriellaAndreas
Loggade in: 19 jan 2015
Utloggad
Skrivet 20 mar 2014 07:58

Jag skulle köpa clearstamps, ljusgula kvadratiska kort, vitt band samt vita pärlor. Av det skulle jag pyssla ihop våra injudningskort till bröllopet! 

Sindyrella
Antal inlägg: 4
Loggade in: 26 maj 2014
Utloggad
Skrivet 20 mar 2014 15:24

jag skulle köpa material till att göra vimpel med Just Married att ha bakom oss i festlokalen, även placeringskort för att få det riktigt fint på vårt romantiska sommarbröllop!

EmmaMagnus
Loggade in: 01 jul 2015
Utloggad
Skrivet 20 mar 2014 18:12

Jag skulle köpa allt jag behöver för att göra våra bröllopsinbjudningar, placeringskort,  menyer osv Så som stämplar, papper, band mm.

Skulle handla där för att det finns så mycket underbara saker och behöver jag komplettera med något enstaka så kan jag kila ner till butiken som finns i min hemstad. Vilken jag kommer springa mycket i inom en snar framtid :)

EmmaMagnus
Utloggad

Jag skulle köpa allt jag behöver för att göra våra bröllopsinbjudningar, placeringskort,  menyer osv Så som stämplar, papper, band mm.

Skulle handla där för att det finns så mycket underbara saker och behöver jag komplettera med något enstaka så kan jag kila ner till butiken som finns i min hemstad. Vilken jag kommer springa mycket i inom en snar framtid :)

EmmaMagnus
Utloggad

EmmaMagnus
Utloggad
Skrivet 20 mar 2014 18:15

Oj mitt svar kom med tre gånger  Surprised det var inte riktigt meningen. Ber om ursäkt för det. 

Fairytale
Antal inlägg: 3
Loggade in: 25 dec 2014
Utloggad
Skrivet 21 mar 2014 06:55

För alla underbara änglar i mitt liv; jag skulle köpa drösvis av änglavingar!

Tussemia
Loggade in: 01 sep 2014
Utloggad
Skrivet 21 mar 2014 10:30

Jag skulle göra våra inbjudningskort med omlottkort och dekorationer, som pärlor, spämplar, m.m, som jag skulle göra våra bröllopsinbjudningar av! 
Om det blev pengar över skulle jag göra tackkort och menyer. Laughing

skinkdiamond
Loggade in: 18 feb 2015
Utloggad
Skrivet 21 mar 2014 17:03

Jag skulle självklart välja att köpa de blåa kuverten då dessa skulle passa jättebra till våra inbjudningskort! 

aminaparacha
Loggade in: 02 aug 2014
Utloggad
Skrivet 21 mar 2014 23:03

Åh! Jag skulle köpa allt för att försöka fullända vårt lantliga sommarbröllop. Sugrör i ljust rosa, vitt och grönt, pompoms och härligt rustikt papper att göra en DIY-gästbok av med lite jutesnöre att binda ihop sidorna med. Pricken över i:et vore deras fantastiska spets- och sidenband att piffa upp lokalen med. Allt i temafärgerna för att skapa ett romantiskt och välarbetat intryck utan att vara för stelt. 

caroline_anders
Loggade in: 16 okt 2015
Utloggad
Skrivet 22 mar 2014 21:48

Mina vänner gifter sig före mej och min sambo och jag skulle dela vinsten med dom. Troligtvis skulle de satsa på material till inbjudningskortet (de är pyssliga av siG). Jag skulle gärna vilja ha vimplar.

Flickanmedblomman
Loggade in: 21 apr 2014
Utloggad
Skrivet 23 mar 2014 09:57

Jag hade tänkt sy vimplar till bröllopet som dekoration men nu när jag såg dessa fina papper så är det utan tvekad det jag vill göra mina vimplar av istället. Så mycket finare och lättare, superbra inspiration!

Miiamariia
Loggade in: 12 jul 2016
Utloggad
Skrivet 23 mar 2014 10:08

Åh jag skulle köpa D.I.Y material till våra save the date-kort! Längtar så tills vi kan sätta igång ordentligt med förberedelserna för bröllopet! Blev det pengar skulle jag lägga det på alla UNDERBARA dekorationer som jag hittade på sidan! Härlig inspo!

Stallkatten
Antal inlägg: 68
Loggade in: 18 dec 2015
Utloggad
Skrivet 23 mar 2014 15:31

Jag älskar att göra vackra paket och finner stor glädje i att verkligen lägga det lilla extra på inslagningen, presenten blir ännu lite bättre då tycker jag :) Såg att Papper.nu har väldigt vackra inslagningspapper så mitt val skulle bli exempelvis Vallmo och Klöver och även de vackra vintagevykorten med syrenmotiv - man känner nästan doften :)

lindilajnen
Antal inlägg: 7
Loggade in: 24 feb 2016
Utloggad
Skrivet 24 mar 2014 09:25

Jag skulle vilja göra något riktigt fint med våra namn på väggen bakom oss på bröllopsfesten. Med samma text som i våra förlovningsringar och vigselringar:

Du & Jag Johan, nu och för alltid och i min blivandes: Du & jag Linda nu & föralltid!

jag älskar att pyssla och fixa och dona!

la2116
Loggade in: 22 maj 2014
Utloggad
Skrivet 24 mar 2014 12:37

Oj, vad vill man inte köpa :) !!!

inbjudningskort, vigselprogram och lite pom-poms hade inte suttit fel!

stinaalmgrund
Loggade in: 08 dec 2014
Utloggad
Skrivet 24 mar 2014 13:05

Jag skulle köpa omolotta brevpapper till våra inbjudningskort och om det blir något över annan dekoration för att få inbjudningskorten precis så som jag vill ha dem.

ilalia2
Loggade in: 24 aug 2014
Utloggad
Skrivet 24 mar 2014 20:18

Jag skulle köpa en massa påskpyssel, göra kort och skicka till alla mina vänner och familjen. Så sällan man skickar kort nuförtiden. Plus att det hade varit kul att skicka ett påskkort till alla då jag mest tjatar om bröllop med de flesta just nu. Lite avbrott för alla..:) Ombyte förnöjer. Plus att om det blir pynt över så kan jag använda i sommar då gult ingår i temat..:) 

sandralev
Loggade in: 01 dec 2014
Utloggad
Skrivet 24 mar 2014 21:02

Först skulle jag köpa massa papper och dekorationer till min lilla sons inbjudningskort till hans 2 års dag och resten skulle jag köpa papper m.m. till bröllopsinbjudningarna :) Köpte material här om dagen till save the date korten som jag blev så nöjd med, avgudar Papper och deras sortiment.

3anna
Antal inlägg: 64
Loggade in: 26 okt 2015
Utloggad
Skrivet 24 mar 2014 21:29

Ett hopplock ur Påsk-sektionen vore kul, att skicka egna påskhälsningar känns kul och en utgående tradition jag gärna hjälper till att bevara. Det var ju jättekul att få påskkort i  brevlådan. :)

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 10 okt 2019
Utloggad
Skrivet 31 mar 2014 10:33

URSÄCKTA sent svar på vem som vann!

VINNARNA ÄR:

EmmaMagnus och melissanystrom!

GRATTIS, presentkortet kommer via post eller email.

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!