BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Tävlingar Starta ny tråd
12 sep 2014 10:49       34 svar    3352 klick

Vinn biljetter till Årets Bröllopsshow!

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 10 okt 2019
Utloggad

1 VINNER: 2 biljetter till premiären av Sveriges i särklass mest exklusiva bröllopsevent: Save the Date - Årets Bröllopsshow 2014, den 18 oktober på Scandic Hasselbacken på Djurgården i Stockholm.

Ingår gör också en övernattning i dubbelrum på Scandic Hasselbacken natten 18-19 oktober samt en provkörningen av världens bästa bil - den exklusiva elbilen från TESLA Motors. Totalt värde: 3185:-

I inträdet till Save the Date - Årets Bröllopsshow 2014, ingår en unik bröllopsfest med vigselceremoni och Champagnemingel, sittande avsmakningsmeny med tillhörande viner, kaffe och bröllopstårta. Bröllopsfesten avslutas med dans till live band och DJ. Utlottningar och fantastiska erbjudanden under eventet.

I ledande rollerna: Viktor Åkerblom, Sofia Zouagui och Fredrik Wagner.

Mer info: www.save-the-date.se

TÄVLA SÅ HÄR: Kommentera nedan vilken programpunkt i "Save the Date - Årets Bröllopsshow 2014" som du ser mest fram emot, och motivera varför! Tävlingen avslutas fredag 19 sept kl 13.00.

Helena1990
Antal inlägg: 73
Loggade in: 26 nov 2015
Utloggad
Skrivet 12 sep 2014 11:00

Jag ser mest framemot champagneminglet. Jag älskar att träffa nya människor & att få minglar runt bland andra blivande par & utställare vore underbart!!! Att inleda med champagnemingel & veta att man har en en fantastisk kväll framför sig. <3

festisanna
Antal inlägg: 9
Loggade in: 05 aug 2019
Utloggad
Skrivet 12 sep 2014 11:48

Jag ser helt ärligt mest fram emot möjligheten att vinna fina priser och få bra erbjudanden från utställarna! Som blivande brudpar ställs man inför många beslut och framförallt kostnader, och att då få hjälp med inspiration från en "hel" bröllopsfest med avsmakning mm och från företag man kan ta hjälp av vore guld värt - och chansen att få med sig något som en vinst eller ett bra erbjudande som kan spara in sin budget är en härlig möjlighet! 

CarmenC
Antal inlägg: 1
Loggade in: 12 sep 2014
Utloggad
Skrivet 12 sep 2014 21:17

Vad är väl en bal på slottet? Den kan vara trist och tråkig och.. och.. alldeles alldeles underbar!

Bröllopsdatum är bokat, men det finns så mycket mer som måste planeras inför den stora dagen. Allt känns fortfarande som en dröm och overkligt. Jag ser fram emot allt, från dekorationer, blommor, musik, mat till och med underkläder och självklart, klänningen (!). Detta evenemang skulle vara en bra start på vad som komma skall, och självklart är det min drottning, Mamma som ska få dela denna upplevelse med mig. 

Jag håller tummarna för en mor och dotter-kväll, tillsammans med min bästa vän i världen. 

❤️

GabriellaAndreas
Antal inlägg: 5
Loggade in: 19 jan 2015
Utloggad
Skrivet 13 sep 2014 22:47

Helt ärligt så skulle jag se mest framemot den fiktiva cermonin, jag och min sambo ska gifta oss i juli 2015, och jag har aldrig varit på ett bröllop. Det skulle inte bara vara fantastiskt kul utan lärorikt också. Visst kan man "googla" tips och råd. Och läsa bröllopsguiden dagligen. Men det skulle vara så kul att få uppleva detta tillsammans med min kärlek! 

sweetlordia
Antal inlägg: 2
Loggade in: 27 feb 2015
Utloggad
Skrivet 14 sep 2014 18:49

Åh bara att få vara där. Har aldrig varit på en bröllopsmässa. Behöver all inspiration inför stundande bröllop nästa sommar:)

LottaBergman
Loggade in: 06 apr 2015
Utloggad
Skrivet 14 sep 2014 20:23

Jag ser fram emot hela showen överlag så vi vill göra om vårat bröllop på vårat sätt denna gång och vi vill ha så mycket inspiration och förslag på allt som  man kan tänkas göra/ha på ett bröllop. Servering, mat, tårtor klänningar ALLT! 

Myntis
Loggade in: 23 apr 2015
Utloggad
Skrivet 15 sep 2014 17:22

Nästa år det min älskade systers tur det är.

På "Save the Date" det massor av inspiration och tips det finns där.

Smakupplevelser i klass.

Dekorationer med strass.

En fantastikt dröm kan bli sann.

Om hon detta priset vann.

Lexi
Loggade in: 06 apr 2016
Utloggad
Skrivet 15 sep 2014 18:43

Jag och min älskade sambo ska gifta oss nästa sommar! Att faktiskt få överraska honom med ett sånt här evenemang vore magi! 

Det jag mest skulle se fram emot, förutom att få vara där med honom, är avsmakningsmenyerna! 

LangfossDahl
Antal inlägg: 8
Loggade in: 15 sep 2014
Utloggad
Skrivet 15 sep 2014 21:21

1:a mars i år vigdes jag & min kära make i Hallgrimskirkja i Reykjavik. Nu har turen kommit till min svägerska Lisa som ska gifta sig nästa sommar. Ett värmländskt bröllop i lantlig stil. Jag deltar nu i tävlingen för att kunna överraska min kära svägerska med en  heldag tillsammans fylld av inspiration & glädje. Många beslut ska tas inför ett bröllop och jag hoppas vi kan få en oförglömlig dag tillsammans på Save the date  - årets bröllopsshow

Kram Zara

engeliqa
Loggade in: 28 mar 2015
Utloggad
Skrivet 15 sep 2014 21:40

Jag skulle göra allt för att få ta med min blivande till detta event, det vore som att någon en ängel från ovan mig sänt.

Tänk att visa honom och få honom förstå att bröllop inte behöver kännas stela och grå. Mingla runt bland andra gäster, få inspiration och råd, då skulle nog även min man2be mjukna, han som ska spela hård.

Det jag skulle längta efter mest är att få avnjuta middagen innan det är dags för fest. Känna nya smaker,  skåda dukningar gjorda av dom som kan - tänk vilken dröm om jag tävlingen vann! :)

Ehessel
Utloggad
Skrivet 15 sep 2014 23:06

Jag hade velat vara med på allt speciellt att få känna sig fina och få umgås med sin blivande man. 

Jag vill vinna för att vi har inte mycket pengar till bröllop och har två underbara pojkar och hus som kostar en hel del. Men hade gärna velat ha många bra och både billiga tips, men också med lite klass som jag vill ha det . 

<3<3<3

LinaRosell
Antal inlägg: 10
Loggade in: 26 aug 2015
Utloggad
Skrivet 15 sep 2014 23:16

Jag ser fram emot entren...

Att se dörrarna öppnas till en hel dag av inspiration och allt i kärlekens tecken!  Vi gifter oss nästa år och står just nu och stampar, kan inte komma vidare i planeringen. Så när dörrarna till all underbar inspiration öppnas kommer jag gotta mig i den och suga i mig allt! 

Sen har jag och min sambo inte gjort något på tu man hand utan barnen på 8 år så detta vore ren lyx Laughing

Kbenestveit
Utloggad
Skrivet 15 sep 2014 23:19

Åå vilken underbar konkurrens! Jag ser nog mest fram emot avsmakning av mat och. bröllopstårta! kanske man blir klokare på vad man vill h och vilka konditorier man ska välja inför bröllopet! Och också att känna lite på bröllopskännslan då jag aldrig varit i ett bröllop förut! Hade varit lärorikt, speciellt sådär inför sitt eget! hehe. Också få lite insikt i svenska traditioner, om det finns något som är olikt från norska!

jag måste ju också tillägga vilken upplevelse det ville varit för mig och min fästman att vinna övernattning, då det blir lite "mamma och pappa-tid" när man har en liten tös och ännu en på väg! 

Håller tummarna! :-D

EmiliaoFredrik
Loggade in: 18 maj 2015
Utloggad
Skrivet 16 sep 2014 07:05

Pirrar i magen av att läsa detta. Jag o min sambo ska gifta oss i juni 2015! Bröllop är det enda vi tänker på just nu. Jag skulle mest se framemot att ha en övernattning på Scabdic Hasselbacken där jag och Fredrik kunde haft det härligt och fått smälta alla intryck från eventet bara han och jag. Vilken fantastisk uppladdning med härliga idéer kring kärlek runt om oss.

Miap84
Loggade in: 02 maj 2015
Utloggad
Skrivet 16 sep 2014 08:27

Tänk att få gå på en bröllopsfest så här lagom innan man själv ska dra igång med sin egna planering skulle ju vara grädden på tårtan! Smaker, idéer, upplevelser, inspiration i mängder slår ju allt! Ett minne för livet helt enkelt! Det som står högst upp på denna fantastiska dag är ju också en övernattning, en små barns mamma i bröllopsplanerings tagen skulle behöva en skön natts sömn! 

Mixiz
Antal inlägg: 6
Utloggad
Skrivet 16 sep 2014 08:38

Jag ser fram emot ceremonin! Jag älskar bröllop på film, läsa om bröllop och fundera på hur mitt eget i maj ska komma att se ut. Jag har däremot aldrig varit på något i verkligheten och skulle så gärna vilja gå på ett bröllop innan mitt egna för att känna in hur man skapar den där speciella charmen omkring allting. =)

Så jag hoppas verkligen att jag om min sambo vinner, då blir det dessutom första barnfria helgen på sex år.

cuicui
Loggade in: 28 sep 2014
Utloggad
Skrivet 16 sep 2014 09:38

Jag ser mest fram emot att få se när brudgummen övar på sina tal och när hårstylisten lägger den sista finishen på bruden. Ska bli så spännande att få se deras outfit, brudens smink, håruppsättning och det viktigaste av allt: brudklänningen. nästa sommar är det min tur och då ska jag känna mig som världens lyckligaste och vackraste brud!

eliteanna
Loggade in: 05 apr 2016
Utloggad
Skrivet 16 sep 2014 11:30

Jag ser fram emot helheten att få inspiration till att skapa det perfekta bröllopet. Framför allt att få se den vackra dukningen och få avsmaka bröllpsmenyn. Att få drömma sig bort och bara få njuta av livets goda sidor.

deisyyy
Loggade in: 01 sep 2015
Utloggad
Skrivet 16 sep 2014 13:42

Mitt i all vardags stress

vi oss själva glömmer ibland 

för att barnen tar all tid

likaväl är de det underbaraste

men vi får inte glömma

att vi två är grunden för familjen

att få komma bort 

för att tänka stort

genom att fiktivt uppleva

hur vi vill & inte vill ha det

UTAN barnen

skulle vara...

oerhört avslappnande!

snajje
Antal inlägg: 3
Loggade in: 21 jan 2015
Utloggad
Skrivet 16 sep 2014 14:00

Ett försök att vinna inspiriation så vårt bröllop kanske blir av någon gång , det var meningen att vi skulle gjort det förra året i samband med jämna födelsedagar men orken räckte ej till  ( o orkar inte rodda två event tänkte jag men blev inget med nåt av det)

Då min sambo är en riktig matälskare så vore ju maten hans höjdare! sen att få bo en natt på hotell bara han o jag - det har liksom aldrig hänt än! 

pluttis18
Loggade in: 13 dec 2014
Utloggad
Skrivet 16 sep 2014 17:07
vem behöver inte lite lyx ibland .blir själv snart en januari brud.. så lite mingel med champagne är aldrig fel.
Emwi
Antal inlägg: 3
Loggade in: 10 aug 2014
Utloggad
Skrivet 16 sep 2014 17:16

Jag ser nog mest fram emot att uppleva helheten! I vår bekantskapskrets är vi de första som är förlovad och planerar bröllop så vi har aldrig varit på någon varken jag eller min fästman i vuxenålder. Jag vill få inspiration! Tips! Kunna prata med olika utställare och faktiskt uppleva och få lära mig hur ett "riktigt" bröllop kan se ut och gå till!  + att det skulle vara en perfekt förlovningspresent till oss båda att få komma iväg och bara rå om varandra i en sprudlande romantisk miljö!

Dejis
Loggade in: 16 sep 2014
Utloggad
Skrivet 16 sep 2014 17:27

Bara att få uppleva en bröllops show, en hel dag med lyx och kärlek!

Vilken lycka! <3

jennie603
Loggade in: 16 sep 2014
Utloggad
Skrivet 16 sep 2014 20:14

Vi gifter oss nästa år så gud vilken lycka de skulle vara att bara få gå på en bröllopsmässa 💝 all inspiration man kan få! Ser därför mest fram i att se ALLT :) kan inte få nog av planering 😍💖

Juliia
Antal inlägg: 4
Loggade in: 15 jan 2016
Utloggad
Skrivet 16 sep 2014 20:56

vore fantastiskt kul att få delta på Save the Date och mest av allt är jag nyfiken på avsmakningsmenyn. Ett ypperligt tillfälle för inspiration till mitt stora matintresse och en romantisk dag med älsklingen!

Bebillen
Antal inlägg: 14
Loggade in: 02 sep 2015
Utloggad
Skrivet 17 sep 2014 11:15

Vi ser mest fram emot middagen - en vacker miljö, med spännande smaker och möjlighet till trevliga samtal med bordsgrannar. Det lägger grunden för en fin kväll och i förlängningen - att lyckas med vin och matval till den stora dagen nästa år!

Camilla

Claesdotter
Loggade in: 10 mar 2019
Utloggad
Skrivet 17 sep 2014 12:13

Kaffe och bröllopstårta
Dans till liveband och DJ

Vad vore livet utan kaffe, vad vore nöjet utan dans. två punkter i mitt liv jag inte kan leva utan...

Å  så i en inspirerande bröllopsmiljö så klart!

Malin321
Loggade in: 07 mar 2017
Utloggad
Skrivet 17 sep 2014 21:57

Jag har luskat fram min fästmös inloggningsuppgifter och hoppas få möjligheten att bjuda henne på en fantastisk helg på Hasseludden, hon skulle behöva lite vardagslyx och koppla av en helg. Personligen ser jag fram emot att öva på bröllopsvalsen, det var ett tag sen man valsade senast... Folk gör gott i att hålla sig på behörigt avstånd :)

Rickard

Nance
Loggade in: 27 maj 2015
Utloggad
Skrivet 18 sep 2014 15:57

Jag ser fram emot avsmakningsmenyn och all inspiration som jag och min fästman kommer få till vårt bröllop. Att showen äger rum på vår 1 års dag som förlovade är extra speciellt. Då vi sparar till vårt bröllop i augusti 2015 vore det underbart att få fira vår kärlek med detta fantastiska pris.

TessanR
Loggade in: 24 jun 2015
Utloggad
Skrivet 19 sep 2014 10:20

Jag ser mest fram emot dansen på bröllopsfesten för att kunna öva på valsen tillsammans med min blivande! Sen önskar jag utbyta idéer och få inspiration från andra besökare, då vi är först i vår bekantskapskrets som gifter oss! Ser fram emot mycket inspiration och en härlig dag <3 

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 10 okt 2019
Utloggad
Skrivet 19 sep 2014 13:10

TÄVLINGEN ÄR SLUT, STORT GRATTIS TILL:

Mixiz

OBS!! Som tack till alla våra övriga tävlande och läsare erbjuder mässarrangören Mariella med samarbetspartners Er ett rabatterat pris om 20% av biljettpriset till Save the Date - Årets Bröllopsshow 2014! Erbjudandet gäller 19/9 - 26/9 (kl 10.00) för premiäreventet den 18 oktober.
Ange rabattkod (LÖSENORDS-rutan på ticnet.se) : tavling2014
Begränsat antal platser. Varmt välkomna! KLICKA HÄR

Mixiz
Antal inlägg: 6
Utloggad
Skrivet 03 nov 2014 22:45

Kul att jag vann tävlingen! :)

Tyvärr fick jag inte njuta av priset då det ställdes in.

Bättre lycka nästa gång hoppas jag =)

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!