BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Tävlingar Starta ny tråd
19 jan 2015 14:30       14 svar    1929 klick

Vinn biljetter till Love, Passion and Fasion - blomstershow

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 04 sep 2019
Utloggad

4 VINNER 2 BILJETTER VAR: Tävla om biljetter till Love, Passion and Fashion - En blomstershow på temat kärlek, passion och mode där det bjuds på inspiration inför ”Alla Hjärtansdag”, tillfällen av kärlek, fest och glädje samt brudsäsongen 2015. Hög floristisk hantverksnivå och design likväl som kommersiellt binderi. Allt i en helt ny atmosfär och på oväntade platser i de fyra städerna Stockholm, Göteborg, Helsingborg och Köpenhamn. Läs mer på floristiskcoaching.se/kurs/blomstershow

TÄVLA SÅ HÄR: Kommentera nedan varför man behöver blommor på sitt bröllop + Nämn vilken stad du vill vinna biljetter till (Stockholm, Göteborg, Helsingborg eller Köpenhamn). 1 vinnare/stad! Värde 2226 kr/vinst (2 biljetter per vinnare). Tävlingen avslutas 26 jan kl. 13.00.

Mizzyz
Antal inlägg: 2
Loggade in: 22 sep 2015
Utloggad
Skrivet 20 jan 2015 11:40

Hejsan!

Blommor är en viktigt sak i bröllopet, för mig symboliserar det liv och ett giftemål handlar om att dela ett liv tillsammans.  Sedan har blommorna sitt egna språk och även det är en fint att kunna framföra detta som en symbolisk gest <3

Har jag turen att vinna så hoppas jag på att vinna till Göteborg :)

Hälsningar Frida

minihoppsan
Antal inlägg: 1
Loggade in: 08 apr 2015
Utloggad
Skrivet 20 jan 2015 15:53

Blomman har sitt alldeles egna språk, ett språk som man kan förmedla känslor och tankar med. Blomman har förmågan att få själen att lyssna och frambringa känslor inom en som inte alltid ord kan göra. Blomman är vacker i all sin nakenhet, precis som känslan av att man vill dela sitt liv med den där speciella personen. Blomman ger känslan av något rent och oskuldsfullt och för med sig kraft och liv. Giftemål handlar precis om allt detta och att få vara omgiven av blommor på denna underbara dag där man lovar varandra ett liv tillsammans är en självklarhet för mig.

Om jag får äran att vinna skulle jag vilja besöka Stockholm.

Hälsningar Linda

frokenfoto
Loggade in: 29 nov 2016
Utloggad
Skrivet 20 jan 2015 17:18

Bröllop utan blommor är ett bröllop utan själ!

Om jag vinner (hoppas hoppas hoppas!) så önskar jag besöka Göteborg.

Tack för en bra tidning.

Malin

Bebillen
Antal inlägg: 14
Loggade in: 02 sep 2015
Utloggad
Skrivet 20 jan 2015 19:34

Blommor är viktigt på vårt bröllop för att förhöja känslan av att vi är i ett gammalt orangeri, för att förhöja känslan av avslappnad lyx och fylla omgivningen med härliga dofter!

Om jag vinner, vill jag delta i Stockholm :)

deisyyy
Antal inlägg: 2
Loggade in: 01 sep 2015
Utloggad
Skrivet 20 jan 2015 21:04

När känslorna svämmar över och jag har svårt att hitta orden blir blommorna till min hjälp. De uttrycker min kärlek till min andra hälft och mina vänner som delar denna dag med mig! Kiss

kissenswag
Loggade in: 04 maj 2015
Utloggad
Skrivet 20 jan 2015 21:30

De kännetecknar kärlek och glädje. De doftar gott och minnet av den kan finnas kvar i åratal vilket väcker fina minnen som man kan dela livet ut. 

Hälsningar Towe 

Som önskar vinna biljetter till Stockholm 

affe1964
Loggade in: 21 jan 2015
Utloggad
Skrivet 21 jan 2015 00:26

Blommorna ger dofter, glädje och färg

- kärleken blir stark som ett berg!

Tack !    /  Niklas & Catrin   (gärna Köpenhamn)

ana
Antal inlägg: 18
Loggade in: 17 maj 2015
Utloggad
Skrivet 21 jan 2015 11:54

Jag letar efter inspiration till min bukett eftersom jag anser att blommor är ett måste på ett bröllop. Den finns ingen som blir arg eller ledsen över att se en bukett med blommor!!

Vill vinna till Göteborg.

Helena1990
Antal inlägg: 73
Loggade in: 26 nov 2015
Utloggad
Skrivet 21 jan 2015 12:32

Blommor får ett bröllop att bli levande, det sätter vår personliga prägel och sprider glädje. <3

Önskar biljetter i Helsingborg.

snajje
Antal inlägg: 3
Loggade in: 21 jan 2015
Utloggad
Skrivet 21 jan 2015 18:33

ett bröllop utan vackra blommor existerar inte ens i min fantasi! skulle gärna vilja vinna biljetter till Stockholm ( dit har jag " bara" 20 mil! 

Love and understanding! <3

Emwi
Antal inlägg: 3
Loggade in: 10 aug 2014
Utloggad
Skrivet 22 jan 2015 12:24

Blommor är en viktig del i mitt liv i vardagen jämt! De symboliserar liv, glädje, färger, dofter, fantasier och drömmar! Det ger varje hem en själ och levnadskänsla :) Köper nya snittblommor varje vecka och tar hand om dem med kärlek dagligen. Ett bröllop utan blommor.. Går inte ens att förställa sig! 

Jag önskar att vinna biljetter till Göteborg!

synnergren
Antal inlägg: 40
Loggade in: 04 aug 2019
Utloggad
Skrivet 23 jan 2015 15:38

Blommor för mej är både glädje och sorg.Ett bröllop utan blommor, existerar inte för mej.Jag är ju trädgårdsmästare till yrket och får se hur blommor förgyller många människors liv.Se hur glad och lycklig bruden blir när hon får se sin brudbukett och bordsdekorationer-Det är en ren fröjd att se och det vill jag få uppleva och få ideer till min stora dag ! Göteborg är ju staden i mitt hjärta :)

Christina BröllopsGuiden
Antal inlägg: 588
Loggade in: 04 sep 2019
Utloggad
Skrivet 26 jan 2015 14:05

GRATTIS TILL 4 VINNARE:

• minihoppsan - STOCKHOLM
  • Helena1990 - HELSINGBORG
  • affe1964 - KÖPENHAMN
  • Emwi - GÖTEBORG

Vi mailar er vinnare idag då vi behöver namnet på den person ni vill ta med er på mässan. Sen ska biljetterna tryckas med era namn innan de kan mailas till er.

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!