BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
31 maj 2007 12:41       4 svar    2032 klick

Tackkort!

Tess&mark
Antal inlägg: 227
Loggade in: 03 sep 2013
Utloggad
Undrar lite hur man gör med tackkorten? Vi har ju tänkt skicka tackkort till alla som vart där men jag undrar om man ska skicka tackkort med kort på sig själv till alla eller omman gör det till de närmaste bara. Har inte varit på så många bröllop men de jag har varit på så har vi inte fått någotfoto?
Hur ska ni göra?
fru_2009
Antal inlägg: 31
Loggade in: 16 nov 2008
Utloggad
Skrivet 31 maj 2007 13:04
vi kommer skicka tackkort med bild till alla som var med på festen. =)
tricky_r
Antal inlägg: 254
Loggade in: 27 aug 2007
Utloggad
Skrivet 31 maj 2007 13:08
Jag beställde mina tackkort när jag beställde inbjudningskortena. Dom matchar varandra..tyckte att det kunde va skoj. Jag beställde iallafall tackort som man kan sätta dit ett kort i det e lixom en speciell ficka. En arbetskompis till mig hade inte skickat tackort..hon hade skickat ett exemplar på deras bröllops film till alla...Hon hade dock inte så stort bröllop..men det har jag tänkt ge bort som en lite present efter bröllopet till dom närmaste..det är ju ngt alla kommer vilja ha. Vi ska redigera vår egen film.
Sommarbrud -07
Antal inlägg: 263
Loggade in: 28 apr 2008
Utloggad
Skrivet 31 maj 2007 15:59
Vi kommer att skicka till alla som varit med på vår dag och kommer att sätta in ett foto på oss 2. Våra tackkort kommer påmina lite om inbjudningskorten, men det är ju naturligtvis valfritt. =)
Jessica_84
Antal inlägg: 46
Loggade in: 21 jan 2014
Utloggad
Skrivet 03 mar 2012 20:04

Vi har tänkt att göra en tack-dvd istället för ett tackkort, d.v.s en dvd med musik och bildspel från bröllopet. Då kan man lättare återuppleva bröllopet och samtidigt ha det kvar som ett minne :)

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!