BröllopsGuiden
04 jun 2007 17:22       9 svar    1650 klick

klänning från kanacca

*ann*
Antal inlägg: 103
Loggade in: 19 apr 2009
Utloggad
Hej! Tänkte höra med er som beställt klänningar från Kanacca. Är ni nöjda? Vet ju att vissa är det! Är det svårt med storleken? Jag tänker så att den inte kommer och är för liten? Man kanske ska satsa på lite större om man ligger mellan två storlekar?! Har det varit lätt att beställa? Har någon beställt tärnklänningar? Jag är främst ute efter tärnklänningar men det är ju lite svårt att se färgerna om man väljer en annan än den på bilden. Jag är lite feg tror jag...:-) Men det är ju billigt och bra så vill gärna beställa där om det går! Berätta gärna om era erfarenheter av Kanacca! Tack!:-)
fru byh
Antal inlägg: 7
Loggade in: 20 aug 2007
Utloggad
Skrivet 06 jun 2007 11:28
Hej

Jag har beställt min klänning från Kanacca. Jag är supernöjd!!! Dom har en bra mailkontakt med sin kund och det är väldigt positivt tycker jag. Tyckte att det var lite krångligt med storleken, men man räknar om det till inch så det är lugnt. Min klänning är lite stor så jag får gå till en sömmerska och sy in den lite. Men det tycker kah är ok pga av priset, ca 1000:- Hoppas du oxå blir nöjd om du beställer ifrån Kanacca.
*ann*
Antal inlägg: 103
Loggade in: 19 apr 2009
Utloggad
Skrivet 06 jun 2007 13:05
Hej hej! Ja men va bra då vet jag! Det är över ett år kvar så jag får fundera lite till men det är ju verkligen toppenpriser...Fast man kan undra vad det är som gör det så billigt, om det är dåliga arbetsförhållanden osv?! Ja jag ska fundera vidare! Tack!
Fru Bergqvist
Antal inlägg: 27
Loggade in: 03 jul 2011
Utloggad
Skrivet 04 jul 2007 11:30
Min klänning från kanacca kom igår, den var jättefin men tyvärr lite trång över brösten så jag funderar på om det går att ta ut den lite om det går, så satsa på i så fall lite större när du mäter. Jag mätte med bh på men det fanns inte en chans att jag skulle få plats med det nu. Men du behöver inte räkna om till inches, jag mätte i cm och det var inga problem sa dom. Men jag vill också säga att det va några små fläckar på klänningen när den kom, jag ska försöka få bort dom själv men annars är dom så små så jag bryr mig inte dom kommer inte att synas i alla fall. Lycka till med ditt val av klänning, dom har så mycket fint till helt otroliga priser.
Fru Bergqvist
Antal inlägg: 27
Loggade in: 03 jul 2011
Utloggad
Skrivet 04 jul 2007 11:31
Min klänning från kanacca kom igår, den var jättefin men tyvärr lite trång över brösten så jag funderar på om det går att ta ut den lite om det går, så satsa på i så fall lite större när du mäter. Jag mätte med bh på men det fanns inte en chans att jag skulle få plats med det nu. Men du behöver inte räkna om till inches, jag mätte i cm och det var inga problem sa dom. Men jag vill också säga att det va några små fläckar på klänningen när den kom, jag ska försöka få bort dom själv men annars är dom så små så jag bryr mig inte dom kommer inte att synas i alla fall. Lycka till med ditt val av klänning, dom har så mycket fint till helt otroliga priser.
MrsdD
Antal inlägg: 22
Loggade in: 13 jan 2008
Utloggad
Skrivet 07 jul 2007 11:46
Min kanacca klänning är helt avskyvärd,dom lyckades verkligen inte med den men jag ska få en ny så jag får vänta lite till :-(
MrsdD
Antal inlägg: 22
Loggade in: 13 jan 2008
Utloggad
Skrivet 07 jul 2007 11:46
Min kanacca klänning är helt avskyvärd,dom lyckades verkligen inte med den men jag ska få en ny så jag får vänta lite till :-(
famlyth
Antal inlägg: 217
Loggade in: 29 jan 2013
Utloggad
Skrivet 07 jul 2007 12:19
Min klänning är jätte fin... har dock fått köpa en underkjol till den och sytt in den lite i sidan och i axelbanden, var lite stor så jag gått ner sedan jag beställde den. Tyget är helt fantastiskt, tungt och maffigt, broderierna vackra och jag är helnöjd.
Beställde även näbbklänning som blev toppen. Min egenhändigt ritad sjal vart bättre än jag hade förväntat mig. Så jag är helt klart nöjd med deras jobb.
20071117
Antal inlägg: 35
Loggade in: 16 nov 2007
Utloggad
Skrivet 08 jul 2007 11:16
Nu har jag beställt och betalat för den klänning jag vill ha från Kanacca. Visst är det så att jag får ett formulär med mailen för att ta mått?

Det blev denna klänning fast i vitt. Priset 725 :- =)
famlyth
Antal inlägg: 217
Loggade in: 29 jan 2013
Utloggad
Skrivet 08 jul 2007 16:46
Det stämmer... Jag funderar på att beställa en klänning till fast en som jag ska ha och dansa i på kvällen, en utan släp, mörkblå med vita broderier. Har inte riktigt bestämt mig ännu.

// Mia

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!