BröllopsGuiden
30 jun 2007 11:36       12 svar    2217 klick

hårfärg...

frk matsdotter
Antal inlägg: 181
Loggade in: 07 okt 2007
Utloggad
hej tjejer. har ett litet dilemma. jag vill färga håret mörkt, riktigt mörkbrunt till bröllopet. tycker det är så snyggt till allt det vita. men syrran tycker att jag ska ha den orangeliknande tonen i håret. sambon tycker blond. en kompis tycker den mörka med rött inslag......................

har nån ett förslag att dela med sig till mig... jag blir så himla osäker när de jag gillar mest tycker olika!
therese
jessicaochdaniel
Antal inlägg: 34
Loggade in: 13 okt 2007
Utloggad
Skrivet 30 jun 2007 11:47
Hejsan ! Jag tycker att den riktigt mörka färgen ser jättefin ut på dig. Viktigt att tänka på bara att vara lite solbränd så att du inte blir likblek i ansiktiet. Färgen du har på fotot högst upp till vänster (i grön tröja) är också jättefin. Den ger nog ett lite mjukare intryck. Lycka till ! Jessica
Ceta
Antal inlägg: 141
Loggade in: 21 sep 2009
Utloggad
Skrivet 30 jun 2007 14:16
Jag tycker du ska satsa på hårfärgen som du har på de två första korten m grön tröja (antar att det är du på korten:). Mjuk o varm färg! Tycker den passar dig bäst, jätte fint! Lycka till!
mammamuu
Antal inlägg: 202
Loggade in: 06 maj 2008
Utloggad
Skrivet 30 jun 2007 14:24
Jag håller med de andra, de två första korten var nog bäst. Det viktigaste är ju att DU trivs. Du är fin på de andra oxå men jag röstar på de första.
Kram
johannary
Antal inlägg: 94
Loggade in: 11 apr 2008
Utloggad
Skrivet 30 jun 2007 16:16
Jag håller med, de två första korten är väldigt fina. Mjuk och fin hårfärg. Du är väldigt vacker i den färgen.
anilä
Antal inlägg: 459
Loggade in: 24 mar 2011
Utloggad
Skrivet 30 jun 2007 19:16
Jag tycker bäst om bild 4 och 5 där du är riktigt mörk, du passar jättebra i det.
M:a
Antal inlägg: 229
Loggade in: 25 aug 2007
Utloggad
Skrivet 30 jun 2007 19:46
men så svårt. du är jättefin i allt! gillar bilden där du har lite kortare hår. den bilden nedanför den med blåa tröjan
bubblan
Antal inlägg: 185
Loggade in: 20 jul 2007
Utloggad
Skrivet 30 jun 2007 22:43
Jag tycker defenitivt blond!
Vill sambon de å du gillar de så kör på de!
Är lite fånig men de e ju tråts allt han som ska titta på dig! :)
Tycker han att du e vacker så känner du dig vacker! Lite så mina tankar e!
Men har du promt bestämt dig för mörkbrunt vilket de låter som så ska du självklart välja de! De e din dag!
Kram å lycka till!
maggan
Antal inlägg: 116
Loggade in: 30 nov 2010
Utloggad
Skrivet 30 jun 2007 23:14
Jag tycker du var jättefin på de korten där du har grön tröja. Lycka till, jobbigt alla dina nära och kära tycker så olika!
niilo
Antal inlägg: 79
Loggade in: 06 sep 2008
Utloggad
Skrivet 30 jun 2007 23:47
Hej, har kollat på korten o tycker att du e fin i det första alt. (grön tröja) Om du väljer det mörkaste alt. så håller jag med om att det är bra om du får färg i ansiktet så att du inte blir för blek. Du kanske kan ha några ljusa slingor i det mörka håret om du gifter dig på sommaren så att det ser lite solblekt ut. Helt klart är iallafall att det du känner mest för själv kommer att bli bäst, för då är du mest avslappnad ;) God luck!
frk matsdotter
Antal inlägg: 181
Loggade in: 07 okt 2007
Utloggad
Skrivet 01 jul 2007 10:59
tack snälla för råden! de första korten är som jag har nu, själv gillar jag ju de mörkare. min lilla son har tagit korten där jag har mörkast hår. blixten blev nog lite konstig... ser väldigt blek ut, har jag inte tänkt på!
lägger nog en mörk färg som bas, sen mjukar jag upp den med röda slingor, så det blir som på de första bilderna fast något mörkare.
tack än en gång!
therese
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!