BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
02 mar 2007 21:01       3 svar    1836 klick

grill med massor av salsa!!

janazi
Antal inlägg: 2
Loggade in: 02 mar 2007
Utloggad
skulle villa gifta mig utomhus vid vatten. Har tänkt oss grill och massor av salsa, ska till å me ha en röd brudklänning! Men var ska man vara?? Har kollat på skärmarö och glashyttan... någon som har några erfarenheter av grillbuffe?
gunnel32
Antal inlägg: 182
Loggade in: 07 jan 2008
Utloggad
Skrivet 03 mar 2007 11:15
Har inte någon större erfarenhet av grillbuffé, men vi ska också gifta oss vid havet och jag ska också ha röd (vinröd) brudklänning! Vi har sen middag och fest inomhus, fast nära havet..
Frida
Antal inlägg: 231
Loggade in: 20 mar 2017
Utloggad
Skrivet 03 mar 2007 11:54
Grill lät ju annorlunda och spännade, jag antar att ni inta ska hålla i grillandet själva utan har det på någon restaurang eller likande?
MurayaPyraya
Antal inlägg: 44
Loggade in: 21 apr 2007
Utloggad
Skrivet 03 mar 2007 23:33
Jag var på ett bröllop för några år sedan (ej vid vattnet dock) men de hade en stor grill utanför festlokalen (en bygdegård i Tumba trakten) där en man stod och grillade olika saker, det var bara å välja det man gillade och sedan hade de en stor buffé med sallader, oliver, potatis m.m m.m att välja från. Jättetrevligt och gott!! Passade alla på något sätt!
Vi tänker ha något liknande och en vän sa att man kan hyra både grill och "grillmästare". Ska försöka kolla upp det. Hoppas att vi får ha grill utanför den tänkta lokalen bara.....måste kolla det me. Tur att man har gott om tid........ännu =)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!