BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
14 okt 2007 15:01       2 svar    1923 klick

Presenter till tärnor, bestman, fotograf osv?!

*ann*
Antal inlägg: 103
Loggade in: 19 apr 2009
Utloggad
Hej! Tänkte höra om några har idéer på bra presenter att ge till tärnor, bestman, fotografer (en kompis fotograferar) med flera som är med och bidrar till att bröllopet blir så fint det bara kan bli?! Både större och mindre presenttips önskas!:-) Ansiktsbehandling, smycken, fin whiskey, middag ute kan ni komma på fler saker?!?! Vad har ni som redan gift er gett?Tacksam för hjälp!:-)
Evasleva
Antal inlägg: 97
Loggade in: 08 nov 2007
Utloggad
Skrivet 15 okt 2007 12:07
Tärna och marsalk fick ingenting före bröllopet av oss. De förväntade sig ingenting heller. Det beror kanske på hur stor del av planeringen de är med i och hur mycket ansvar de tar. Det är ju ändå ett hederuppdrag att få vara tärna och best man kan man tänka.

Efteråt bjöd vi dock på trerätters middag. De fick varsin inramad förstoring av bild från fotografen. Ett som de själva var med på självklart! Så fick de en flaska Metaxa från grekland där vi var på bröllopsresa.
*ann*
Antal inlägg: 103
Loggade in: 19 apr 2009
Utloggad
Skrivet 15 okt 2007 16:38
Nej jag tänkte mig kanske inte något jättestort heller men vill visa efter bröllopet att vi är glada att de var med och firade vår dag. Fast håller med om att det är ett hedersuppdrag i sig att bli tillfrågad. Men sen kommer min ena tärna och vår best man vara toastmasters också så dom vill vi ju tacka lite extra! Får klura på det där med vad man kan ge! Behöver ju inte vara något stort...
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!