BröllopsGuiden
20 mar 2007 12:55       6 svar    2006 klick

rädd för att bli missnöjd...

Kakan
Antal inlägg: 152
Loggade in: 10 aug 2008
Utloggad
tänk om det inte blir alls som jag har tänkt mig! jag vill ha stora vågor i håret och lite lätt uppsatt men jag är rädd att det efter några timmar kommer bli fult eller att det blir lockigt istället. Många skulle säkert tycka jag är sjukt töntig men jag är verkligen oroad. Min mamma var jättebesviken för hennes uppsättning föll ner innan de skulle fotas!
jojjo
Antal inlägg: 25
Loggade in: 08 okt 2007
Utloggad
Skrivet 20 mar 2007 14:12
Du kan ju göra en testuppsättning för att se hur frisyren klarar tiden. Om du vill vara riktigt säker på hur den förändras så kan du fotografera frisyren varje timme.
Kakan
Utloggad
Skrivet 20 mar 2007 14:51
har jag inte tänkt på! hmm... låter ju bra... tack! ska kolla me frisören...
heleneopeter
Antal inlägg: 68
Loggade in: 18 jan 2008
Utloggad
Skrivet 20 mar 2007 14:56
Ungefär två veckor innan det var dags för den stora dagen, var jag hos frissan och gjorde en uppsättning på prov, dels för att se efter hur lång tid som skulle gå och dels för att frissan skulle se just hur mycket klämmor etc som går för att göra en fast och stabil uppsättning! Frisyren höll jättebra, dock satt inte alla blommor kvar i håret, men det gjorde inte så mycket!
frk matsdotter
Antal inlägg: 181
Loggade in: 07 okt 2007
Utloggad
Skrivet 21 mar 2007 21:49
man måste ta reda på om provuppsättning ingår. så man verkligen vet. på det första stället jag hade bokat så ingick det, samt tom lättare förtäring under tiden man blev iordninggjord. tyvärr så vara alla frisörer lediga den dagen vi ska gå till kyrkan så jag fick avboka.
på det nya stället har jag träffat en supergo tjej som verkar bra. men visst finns oron...
hos den här salongen ingår ett samtal ett par veckor innan där man kollar färger och visar ev tiara och smycken samt snabbkollar att det är möjligt att fixa frisyren. längden på håret osv... ha det! lycka till, kram therese
Kakan
Utloggad
Skrivet 21 mar 2007 23:08
det är så trevligt att alla är så hjälpsamma! = ) tack... ja, det ingår prov och konsultation... det återstår att se då!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!