BröllopsGuiden
08 nov 2007 21:50       3 svar    981 klick

Utomhus

ellyse
Antal inlägg: 26
Loggade in: 31 okt 2008
Utloggad
Jag har några frågor gällande utomhusbröllop..
Hur gjorde ni med toalett? Bajamaja?
Hade ni partytält överallt?
Om ni var långt bort, ordnade ni skjuts eller lät ni alla ta sig dit bäst dom ville.

Jag och min blivande har sjukt mycket planer och idéer, men när vi börjar leta runt så känns det inte så realistiskt längre..
ellyse
Utloggad
Skrivet 08 nov 2007 21:51
Jag glömde fråga hur ni gjorde med mat, catering? Eller om ni fixade själva, hur löste ni allt med disk? För man får väl inte ha plasttallrikar...?
isolde_81
Antal inlägg: 34
Loggade in: 09 maj 2009
Utloggad
Skrivet 09 nov 2007 14:40
Vi var några stycken som hade en stor fest, 150 gäster, mitt ute i ingenting. Det var otroligt mycket jobb, även efteråt, men det var det värt!

Tält och bajamaja naturligtvis. Vi fixade även en elkabel från närmsta hus till ljus och Dj. Maten var till viss del catering, men det mesta hade vi fixat själva dagen innan. All disk fick vi ta hem och diska... som sagt mycket jobb, men det är en fest som alla minns. Tur med vädret hade vi också!

Vår bröllopsfest ska vi ha hemma i trädgården, en del pyssel där också men nu börjar vi få rutin!
ellyse
Utloggad
Skrivet 09 nov 2007 16:55
Ahaa.. då fick jag lite att tänka på. Det som bekymrade mig mest var toalettfrågan.. Där vi ska vara finns det en mulltoa, men den kan inte 50 personer springa på!

Guuud, så jobbigt med disk. Jag ska anlita nån, typ syrrans kompisar, som får diska :)

Men tack för hjälpen!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!