BröllopsGuiden
18 nov 2007 15:01       3 svar    1083 klick

sy upp känning?

helenalind
Antal inlägg: 9
Loggade in: 26 jan 2009
Utloggad
jag vill harosa och brunt på mitt bröllop och hittar ingen klänning jag är nöjd med....tänkte kanske sy upp en hos sömmerska nån som har gjort detta eller som vet vad mellan tummen och pekfingret vad det kostar att sy upp en egen??
kan man förresten ha brunt och rosa på bröllop?
anna.e
Antal inlägg: 291
Loggade in: 09 nov 2008
Utloggad
Skrivet 18 nov 2007 20:33
Så klart att du kan ha brunt och rosa!!!
Vet inte var du bor, men sök efter sömmerskor på nätet eller Eniro tex och så ringer du och frågar vad det kostar!
LJo
Antal inlägg: 200
Loggade in: 22 jul 2010
Utloggad
Skrivet 20 nov 2007 21:22
Om du vågar så beställ från Sheshopping.com där kan du beställa i stort sett vilken klänning som helst. och själv välja färgen. Ett tips är att inte beställa allt för avancerade klänningar, då dom kopierar orginalet. Jag blev väldigt nöjd med min klänning som jag fick ge 1300:- för. Finns på bild i mitt galleri
marica
Antal inlägg: 4
Loggade in: 06 feb 2008
Utloggad
Skrivet 16 dec 2007 20:40
Om du syr upp en klänning har du chansen att själv bestämma modellen, du blir helt ensam om just din klänning!!! Brunt och rosa är fint tillsammans.

Fundera på hur du skulle vilja att klänningen ska se ut, sedan kan sömmerskan säkert ge dig tips.

Jag har fått min klänning upp sydd. Det är jättehärligt att själv få bestämma modell. Den kostade 4000kr. Om du bor i sthlm kan jag tipsa om min skräddare, EricaHinders.com
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!