BröllopsGuiden
02 jan 2008 11:00       5 svar    3471 klick

Kort hår

kjexet
Antal inlägg: 78
Loggade in: 16 jan 2010
Utloggad
jag har i dagsläget en kort frisyr och trivs jättebra med. Jag skulle kunna tänka mig att gifta mig i kort hår (alternativet är att börja spara ut lite nu och komplettera med hårförlängning, jag har ju ett tag på mig) eftersom det känns som jag, men jag behöver tips på snygga korta bröllopsfrisyrer. Var hittar jag det? Har letat men hittar inte så mycket, det är mest "prinsessfrisyrer". Jag ska inte ha slöja men kan tänka mig blommor, glitter, fjädrar...
Osvic
Antal inlägg: 6
Loggade in: 12 apr 2008
Utloggad
kjexet
Antal inlägg: 78
Loggade in: 16 jan 2010
Utloggad
Skrivet 15 jan 2008 21:42
Tackar för bilderna! Gillade framför allt den första frisyren, vad tycker ni andra?
marfa522
Antal inlägg: 331
Loggade in: 08 dec 2008
Utloggad
Skrivet 28 jan 2008 19:40
Jag gilla den 3de bilden bäst. Men det beror ju lite på vilken typ av frisyr du har nu... hade själv nästan samma frisyr som 3de bilden för typ ett år sen... kanske det e därför den faller mig bäst i smaken.
men tror att man ska satsa på söta hårspännen när man har korthår.
flisan
Antal inlägg: 88
Loggade in: 26 feb 2009
Utloggad
Skrivet 30 jan 2008 12:21
Fastna inte i "bröllopsfrisyrer".
Det är bara att öppna en skvallertidning så finns det kändisar med korta, snygga frisyrer. Eller andra tidningar, Elle, Veckorevyn, Hennes, eller vad du nu läser. Reklamen kan t.o.m. var bra inspiration.
Och vanliga frisyrtidningar har alltid ett kapitel för korthåriga.

Och... När min syster gifte sig hade hon kort, jätteblont hår som spretade åt alla håll. Och hon var jättefin =).
Osvic
Antal inlägg: 6
Loggade in: 12 apr 2008
Utloggad
Skrivet 30 jan 2008 15:52
Kul att du gillade den första frisyren! Den har jag tänkt ha när jag gifter mig. Har nu äntligen fått "rätt" längd på håret. Jag gillar ju att vara riktigt kortklipppt, men tänkte att jag skulle prova nåt nytt. Jag trivs faktiskt jättebra med den frisyren.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!