BröllopsGuiden
07 feb 2008 21:35       6 svar    1431 klick

HJÄLP! Vilken av dessa?

Omröstningen är slut ( dagar kvar)
dreams
Antal inlägg: 18
Loggade in: 15 aug 2008
Utloggad
Hej alla! Hoppas ni kan hjälpa mig en bit på vägen?
Har 4 klänningar och jag kan absolut inte välja. Vet att det är svårt att säga utan att se dem på men vilken tycker NI om ni får välja?
Tack!
Det skulle vara kul med någon kommentar!
Alternativ Resultat
Klicka för större bild 1 100% (32)
Klicka för större bild 2 100% (32)
Klicka för större bild 3 100% (32)
Klicka för större bild 4 100% (32)
dreams
Utloggad
Skrivet 09 feb 2008 19:36
Alla klänningar är av märket Maggie Sottero som jag verkligen har förälskat mig i!!!!

Ringde butiken i Södertälje som säljer dom klänningarna och jag ska dit och prova på fredag.... är så glad!!!

Jag har oxå 3:an som favorit men sen vet man ju aldrig hur klänningarna ser ut när man väl provar dom...
PatricSusanneS
Antal inlägg: 3
Loggade in: 20 feb 2008
Utloggad
Skrivet 19 feb 2008 17:49
Både ettan o tvåan var gudomligt vackra men efter att ha studerat dom tusen /nåja, ler) ggr så tycker jag tvåan vinner....
Fantastisk klänning!
Oavsett vilken du väljer lär du se kalasfin ut så grattis o lycka till!
/Susanne *thumbsup*
anemon
Antal inlägg: 69
Loggade in: 11 maj 2009
Utloggad
Skrivet 19 feb 2008 19:04
Jag tyckte alla klännignarna var väldigt fina men de har en stil var för sig om du förstår vad jag menar. 1:a är väldigt romantisk och 3:an var nog den som jagskulle ha valt men det beror lite på hur man ser ut med lång, smal, lite, kraftig så man kan bli lurad över att bara titta på bilderna öfr sen när man väl provar de så ser man det med helt andra ögon . Det är väldigt svårt. Är tacksam för att jag har bestämt mig efter många provrum & klännigar i timmar. SÅ LYCKA TILL med vilken klänning du än väljer
dreams
Utloggad
Skrivet 02 mar 2008 21:32
Tänkte bara berätta att det blev nr3 som jag beställde....!
Den var även min favorit men jag ville se om ni tyckte lika och det gjorde ju de flesta :D *thumbsup*

Längtar till den dan jag får bära den!!!!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!