BröllopsGuiden
11 feb 2008 12:39       5 svar    2379 klick

val av bukett...

cadden
Antal inlägg: 35
Loggade in: 15 jul 2008
Utloggad
Hej alla blivande brudar! ;)
Jag har lite problem med val av bukett... jag ska ha en"ganska enkel" men ändå rätt stor klänning i Ivory på mitt bröllop, först var jag helt säker på att jag ville ha en STOR droppformad bukett med vita blommor o mkt grönt i, men nu har jag börjat bli lite rädd att det ska bli för lite färger och funderar på en röd och vit bukett med mkt grönt ist...vad tycker ni? Tacksam för mkt synpunkter!
marfa522
Antal inlägg: 331
Loggade in: 08 dec 2008
Utloggad
Skrivet 11 feb 2008 14:27
För det första tror jag inte att grönt och vitt är för lite färg. Själv ska jag ha en vit buket med lite svart i. Tycker enkelt är snyggt.
Sedan kan jag dela med mig att min far förbjudit mig att bland rött och vitt på bröllop för att det betyder döden *shock*
Vet inte om det ligger nåt bakom det hela. Men jag skippar iaf en röd vit blandning. Dels för att jag tycker det känns lite juligt och dels för att slippa bråka med pappa....
cadden
Utloggad
Skrivet 11 feb 2008 15:41
Tack för svar....får nog gå på mitt första hands val då...känns mest mig iaf :)
anemon
Antal inlägg: 69
Loggade in: 11 maj 2009
Utloggad
Skrivet 13 feb 2008 08:34
Det hade varit bra om du hade en bild på klänningen. Jag är florist så vad jag tänker på är vad har ni för färg på tex dukningen, inbjudningskort ev något tema för då är det mycket enklare att bestämma sig
cadden
Utloggad
Skrivet 13 feb 2008 09:51
Jag förstår det, tyvärr har jag inte lyckats få tag i ngn bild, men jag får den snart och då kanske jag kan lägga ut en bild på den...
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!