BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Brudgummen Starta ny tråd
16 dec 2006 17:22       5 svar    1654 klick

Kalla fötter?

LottaLuvin
Antal inlägg: 6
Loggade in: 24 jul 2009
Utloggad
Någon brudgum som, när det börjat närma sig, fått kalla fötter och ifrågasatt om han tagit rätt beslut??

Dela gärna med dig av dina erfarenheter med mig, som plötsligt efter fem år ihop och ett färdigplanerat men inte ännu genomfört bröllop, hänger i luften i väntan på att få veta om jag blir vald (igen) eller om rädslan för att Binda Sig Forever Offentligt är större än saknaden skulle vara efter den man vet att man vill dela sitt liv med..

Det kanske syns på mitt inlägg att jag inte förstår riktigt vad det är som händer.
Hjälp mig gärna, om du kan.
*kliar sig i huvet*

/Lotta
josse
Antal inlägg: 50
Loggade in: 22 okt 2007
Utloggad
Skrivet 18 dec 2006 22:22
Inget konstigt att din blivande, precis som de flesta, är skakis att göra fel i livet. Kan man vara helt säker på att man hittat den "rätte" för evigt? Det finns nog inget svar och det är skrämmande...En del funderar inte och andra "bearbetar".
LottaLuvin
Antal inlägg: 6
Loggade in: 24 jul 2009
Utloggad
Skrivet 05 jan 2007 20:45
Jag hänger inte längre i luften.. och har inget på den här sajten att göra.

Inte med den här mannen i alla fall.

Det blir spännande att se vad livet har i beredskap för mig, när jag gråtit färdigt.

/Lotta
(som inte försöker få tyck-synd-om, utan bara förklarar varför hon vinkar byebye till bröllopsguiden.se)
frk matsdotter
Antal inlägg: 181
Loggade in: 07 okt 2007
Utloggad
Skrivet 15 maj 2007 18:56
va, är du allvarlig? runawaybride var ju lite kul på film. men fyyyy. vad hemskt. känner med dig. therese
frk matsdotter
Antal inlägg: 181
Loggade in: 07 okt 2007
Utloggad
Skrivet 15 maj 2007 18:57
nu svarade jag visst på ett gammalt inlägg.... antar att du inte ser detta om du nu vinkat klart
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!