15 feb 2008 15:30
1 svar
1979 klick
HJÄLP! Känner någon till en bra fotograf i Jönköping?
Cristal
Antal inlägg: 4
Loggade in: 24 mar 2008
Utloggad
*bored*
Jag ska gifta mig i sommar och söker en bra fotograf i Jönköping. Kan någon tipsa mig om en?
Kramizar
Cristal
Duffy
Antal inlägg: 259
Loggade in: 14 jul 2013
Utloggad
Skrivet 01 mar 2008 10:58
Jag vet inte just i Jönköping, men den fotografen som vi skall anlita kan säkert tänka sig att åka till Jönköping. Hon utgår i från Ellös och vi skall gifta oss i Mossebo, Tranemo församling. Det är ju inte så långt från Jönköping. När jag pratade med henne så sa hon, ja det var i Jönköping va? Nej, sa jag...bla bla. bla...
det jag menar är att hon kan säkert åka dit också. Hon verkar jättebra, hon har 2 olika paket, silverpaketet och guldpaketet. I silverpaketet som vi skall ha så fotar hon i 4-5 timmar, lite innan vigseln, under vigseln och efteråt med släktingar och vänner. Sen kommer hon även vara med lite under vår middag också. Man får en fotobok, en cd med högupplösta bilder. Detta tar hon 5000:- för. Jag tycker att det är ett mycket bra pris. Du får ju inga färdiga bilder i priset men du får en skiva med 300-500 bilder som du kan göra vad du vill med sedan. De är högupplösta så man kan göra affischer upp till A2 storlek. (70x100)
Hennes hemsida är
www.jellow.se du kan ju höra med henne om hon åker dit. Resekostnaderna är med i priset.