BröllopsGuiden
24 feb 2008 15:48       3 svar    1227 klick

val av klänning

anemon
Antal inlägg: 69
Loggade in: 11 maj 2009
Utloggad
jag har ju fastnat för den klänningen med spets över hela, MEN nu när jag tittat p åera sidor så känns denna klänningen väldigt omodern. Men ajg vet ju att man ska ta den man trivs i och tyckte om den röda med fast i en ljusare färg. Så gå gärna in och titta på mitt galleri och betyg sätt vad ni tycker. Plus att ni kan väl titta p åbrudgummens val med om ni ändå är där jag menar. VÄLDIGT OSÄKER NU
Cilia
Antal inlägg: 7
Loggade in: 27 feb 2008
Utloggad
Skrivet 25 feb 2008 08:52
Jag förstår din osäkerhet och tycker att du ska tänka om. Du får vädigt fin figur och ser så fräsch och fin ut i klänning på bild nummer två (bredvid den röda). Spetsklänningen lyfter inte fram din fina midja, det gör definitivt klänning nummer två! Ta den!!!
famlyth
Antal inlägg: 217
Loggade in: 29 jan 2013
Utloggad
Skrivet 25 feb 2008 11:15
Den röda passar dig mycket bra... Mycket fin... Tycker även att du passar bra i den färgen... // Mia
anemon
Antal inlägg: 69
Loggade in: 11 maj 2009
Utloggad
Skrivet 26 feb 2008 07:16
Jag är tacksam för alla era svar.MEN innan jag gjorde detta så visst jag att jag kommer att få andras åsikter vilket jag ville ha, nu ångrar jag mig för jag får beslutsångest. Fast det är smällar jag får ta hahahaha

Ska ju ha den klänningen med spets fast jag ska sy om den lite i urringningen.

Kyrkan, Hertz minnne, och Hovgårds bed & breakfast går lite mot den äldre stilen så därför passar nog klännigen med spets in väldigt mycket.
( fast jag är SUGEN på att ändra mig)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!