BröllopsGuiden
28 feb 2008 19:20       7 svar    1278 klick

Hur vet man...???

ullis77
Antal inlägg: 309
Loggade in: 15 sep 2010
Utloggad
eg att man har valt rätt klänning?

Börjat få stora skälvan här nu att jag valt fel *cry*

Har ju bara lagt handpenning på den än, å den är inte omsydd efter mina mått än.
Men min mamma har ändå sagt flera ggr att den sitter illa över brösten, vilket gör att jag börjar tveka *huh*

Jag kände när jag såg klänningen att det var "min" klänning å jag var överlycklig...men som sagt...nu e jag tveksam?
citronfjärilen
Antal inlägg: 126
Loggade in: 22 sep 2008
Utloggad
Skrivet 28 feb 2008 19:43
jag vet vad du känner jag har oxå känt så men du håll fast vid din klänning man blir så osäker på allt runt bröllopet när nerverna kommer i gång .
Ska du gifta dig snart jag ska gita mig 30 augusti. *hug*
ullis77
Utloggad
Skrivet 28 feb 2008 19:45
Hmm ja man blir ju d...osäker kring allt alltså...

Nepp det är ett tag kvar, det går av stapeln den 26 juli.
jojoliten
Antal inlägg: 206
Loggade in: 27 feb 2020
Utloggad
Skrivet 28 feb 2008 19:47
jag tvekar oxå titt som tätt.. men intalar mej själv att jag ju faktiskt verkligen visste att det var den klänningen jag ville ha.. så jag tror jag kommer att vara jätte nöjd :) och det tror jag att du med blir om du hade den känslan när du hittade din klänning :)
Linnean
Antal inlägg: 80
Loggade in: 17 mar 2010
Utloggad
Skrivet 28 feb 2008 20:03
Kan du inte slinka in och prova en gång till, med bästa väninnan tex: hon som du kan lita på! Det vore ju tråkigt om "lilla mamma" skulle få rätt! ;-P Du kanske inte har rätt BH under? Jag skulle se till att vara nöjd själv innan jag slutbetalar. Lycka till!
ullis77
Utloggad
Skrivet 28 feb 2008 20:08
Ja jag hade med mig min svägerska oxå, å hon säger som det är utan omsvep om du fattar;)
Å hon sa då att den satt fint över brösten å då höll mamma med, sen var vi iväg en annan gång jag å mamma å då satt den illa enligt henne.

Hmm...ska gå iväg sen iaf å få den insydd efter mina mått, då blir d nog bättre.

Får väl ta med mej svägerskan en gång till innan dess.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!