BröllopsGuiden
29 feb 2008 14:56       2 svar    1293 klick

fixa naglar....

HannaoStefan
Antal inlägg: 28
Loggade in: 21 jul 2008
Utloggad
Hur ska ni göra med era naglar? Jag har ring lite olika ställen och kollat priser på nagelförlängn ( i Sthlm området). Tycker det är så dyrt! Hittade Hårpalatset i stan, de tar 399 kr för förlängnig, det tycker jag var bra. Nån som varit där? Ringde o avbokade en tid på annat ställe, där de ska ha 890 kr, hon sa jag ska prova en gång först, så jag är säker på att det blir bra. Men är man gjord av pengar? Är ju inget annat som kostar... *hmm*
Anna
Antal inlägg: 71
Loggade in: 08 feb 2010
Utloggad
Skrivet 29 feb 2008 17:17
Jag kommer göra nagelförlängning, känner inte till hårpalatset men 399 kr låter ju nästan för bra för vara sant brukar ju oftast ligga runt tusenlappen annars. Vet inte om jag skulle våga man vill ju inte naglarna ska gå sönder heller .... kan ju skilja mycket på kvalitet och så, men som sagt allt kostar ju ........ *yuk*
Phid
Antal inlägg: 22
Loggade in: 04 aug 2008
Utloggad
Skrivet 29 feb 2008 18:57
Hej!

Har inget direkt tips på någon i Uppsala, men bor du i sthlm så prova ringa till lite ställen i uppsala, finns hur många frisörer och manikyrställen som helst där. Bor nära något som heter Uppsala spa och skönhetsvård, jätte fint ställe, men vet ej priserna.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!