BröllopsGuiden
21 mar 2008 10:28       6 svar    2893 klick

Större bröst?

lina_ahreen@hotmail.com
Antal inlägg: 8
Loggade in: 18 maj 2009
Utloggad
hej, undrar om någon provat den där Unique Bra silikon behån som många pratar om här?? Ger den verkligen större bröst till de som inte har så stora...

funderar på att köpa på uniquebra.se som verkar vara billigaste. glad påsk
missy
Antal inlägg: 13
Loggade in: 19 maj 2009
Utloggad
Skrivet 22 mar 2008 23:16
Nej vilken bra behå, om den har jag oxå hört massor av bra grejer! Måste köpa en direkt, någon som vet vilken av de olika Unique Bra som är bäst och som ger lite större "tuttar"? Silikon eller textil som jag såg på uniquebra.se
Duffy
Antal inlägg: 259
Loggade in: 14 jul 2013
Utloggad
Skrivet 22 mar 2008 23:19
Den är ju inte så himla sexig bara - lite synd. Man vill ju gärna ha något snyggt under.
marfa522
Antal inlägg: 331
Loggade in: 08 dec 2008
Utloggad
Skrivet 25 mar 2008 18:21
Jag måste bara lägga in en tumme upp *thumbsup* för e små silikon inläggen man kan köpa och ha som inlägg i vanliga Push-up BH. De är super bra! Och billiga! Kostar typ 50kr. Man kan även ha dem i BH utan "fickor" för kuddar. Men det gäller väl att man ser till att man tar bort dem innan den intima stunden så det inte ramlar ut lite påsar från BHn när man tar av sig den framför killen.... *hubba*
ullis77
Antal inlägg: 309
Loggade in: 15 sep 2010
Utloggad
Skrivet 25 mar 2008 19:00
Svar till Missy...enligt deras hemsida så är det en i silikon man ska satsa på om man vill att de ska se ut som att man har större bröst.

Den är väldigt osexig tycker jag, men jag ska byta om till min billiga korsett som jag fyndade på tradera för 90:- innan vi åker till hotellet. Så blivande maken slipper se mig i gördel och unique bra;)
lina_ahreen@hotmail.com
Antal inlägg: 8
Loggade in: 18 maj 2009
Utloggad
Skrivet 29 mar 2008 19:20
nej jag tycker inte heller varesig korsette eller silikonbehån är sexig men det är nog inte tanken, jag byter om till mina sexiga underkläder på kvällen, uniquebran r ju mest till för att få en snygg pushup och klyfta i klänningen etc.

handlar ni på uniquebra.se?
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!