BröllopsGuiden
30 mar 2008 13:31       7 svar    1199 klick

papper på nätet?

sandraojonas
Antal inlägg: 18
Loggade in: 28 jan 2009
Utloggad
Hej!

Vi ska snart börja pilla med inbjudningskorten, vi har idag suttit och kommit fram till hur dom ska se ut! Nu behöver vi bara lite papper så ska vi börja på "riktigt"

Vart köper ni era papper? Finns det någon bra och prisvärd näthandel?
Bor annars näsr GBG så om någon har något tips där med så är vi tacksamma! /Jonas och Sandra
marfa522
Antal inlägg: 331
Loggade in: 08 dec 2008
Utloggad
Skrivet 30 mar 2008 14:00
Jag köpte mitt svarta tjockare papper på Clas Ohlssons. Typ ett kg fick man, då i tre olika storlekar för 59kr tror jag det var. Så köpte jag det vita som jag skrev ut på från bokhandeln. Oxå runt 50 lappen.

Man kan beställa från Panduro och Slöjddetaljer på nätet. De har sk scrapbooking papper. Finna alltså mkt att välja på där!
bagatelle76
Antal inlägg: 107
Loggade in: 25 mar 2010
Utloggad
Skrivet 30 mar 2008 18:06
Jag har handlat det mesta pappret till våra inbjudningar på panduro. De har ganska mycket olika typer av papper (mönster, färger, kvalitet..)
Annars så brukar bokhandlare ha en brett urval oxå *whistle*
Michelle
Antal inlägg: 30
Loggade in: 21 jun 2011
Utloggad
Skrivet 25 apr 2008 21:35
PÅ Östra Larmgatan bakom kompassen finns en superbra affär som heter in-ex färg...konstnärsbutik..har jättemycket olika papper och tillbehör och ganska bra priser..Lycka till
tinber
Antal inlägg: 109
Loggade in: 07 jun 2011
Utloggad
Skrivet 25 apr 2008 22:11
Jag köpte tapet och gjorde inbjudnigns-kitet av, slutade man bara tänka tapet och började tänka inbjudning gick det riktigt lätt, på två rullar fick vi ut 30 inbjudningskort 30 tackkort 60 vigselprogram +placeringskort och vi har ändå lite över
wifetobe
Antal inlägg: 143
Loggade in: 07 aug 2008
Utloggad
Skrivet 25 apr 2008 22:22
Kollade runt på alla möjliga ställen i gbg och fastnade slutligen för Papeterie i nordstan! Hon som har stället är supergullig och hjälper till och tar in om de inte har det man söker och visar och donar så jag kan verkligen verkligen rekommendera detta stället!!! De har tydligen en hemsida nu också, har inte kollat där själv men adressen är www.papeterie.nu tror jag!
sandraojonas
Antal inlägg: 18
Loggade in: 28 jan 2009
Utloggad
Skrivet 02 maj 2008 16:39
Vill bara dela med mig av att vi var i in-ex butiken idag. JÄTTEBRA affär, hur mycketsom helst att välja på! Panduro kan slänga sig i väggen!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!