BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Presenter Starta ny tråd
30 mar 2008 21:52       4 svar    7032 klick

Presenter till toastmaster?

Criistiina
Antal inlägg: 34
Loggade in: 22 apr 2008
Utloggad
Tjena Hejsan! En liten fråga bara, vi har en massa folk som kommer hjälpa oss med allting vad det gäller mat och så. Men då det är så många så kan vi inte ge en gåva till alla, så min fråga är, vad kan man ge till en toastmaster eller confrancier(stavas det så). Lite annorlunda men vi kommer ha två kompisar - kille och tjej. Vad kan vi ge till dem?! Tips?! Inget för dyrt dock, vill inte låta snål men det börjar dra ifrån vår budget.

tacksam för svar!
(Förlåt att jag skrev lite konstigt hoppas ni förstår vad jag ville ha fram) *kiss*
Snart fru F
Antal inlägg: 160
Loggade in: 04 aug 2008
Utloggad
Skrivet 31 mar 2008 12:49
Vet inte vad det får kosta. Lite förslag; SPA behandling eller så fixar ni korgar och fyller dessa med oilka saker som badkulor, duschcreme, skrubbcreme, fina tvålar mm
Ett annat förslag är presentkort till någon restaurang. Man kan också ge vinflaskor av finare sort. Fickplunta passar till en kille eller whiskey. Till en tjej något smycke. Till någon som tycker om godis kan man köpa en korg och fylla den med olika sortes godis.
HannaoStefan
Antal inlägg: 28
Loggade in: 21 jul 2008
Utloggad
Skrivet 31 mar 2008 13:37
Till vår tärna, som är min syster har vi köpt ett silverarmband, likaså till värdparstjejen. Toastmaster, marsalken och värdparskillen får slipsklämma och manschettknappar som vi beställt på drömtorget för 179 kr för ett set. Det var billigt tyckte vi. Titta där, finns lite olika grejer och bra pris . Lycka till ;)
Duffy
Antal inlägg: 259
Loggade in: 14 jul 2013
Utloggad
Skrivet 31 mar 2008 13:46
Om de gillar att laga mat så kan man ju köpa en kokbok, lite finare kanske?!
Criistiina
Antal inlägg: 34
Loggade in: 22 apr 2008
Utloggad
Skrivet 31 mar 2008 23:15
Oh, många förslag jag fick, tack så mycket....ska ta det med min blivande och höra vad han tycker!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!