tinber
Antal inlägg: 109
Loggade in: 07 jun 2011
Utloggad
För att ställa samma fråga som bic. Hur långt i planeringen har ni kommit som ska gifta sig 080830? Skulle vara kul att veta, Det är så mycket att tänka på, kanske ni har gjort något som man själv inte tänker på att det ska göras *hmm*
AnnaN80
Antal inlägg: 22
Loggade in: 01 aug 2008
Utloggad
Skrivet 03 apr 2008 16:41
Vi gifter oss också den 30 augusti. Vi håller på att fila på detaljerna med inbjudningskorten som vi tänker skicka rätt snart. Vi har sett till att boka det mesta såsom kyrka, festlokal, catering, fotograf, frisör. Har inte börjat detaljplanera allt än, men det känns ju bra att de inte hinner bli uppbokade. Ska kolla på ringar inom nån vecka och så ska jag kolla upp priser och alternativ på brudbuketter. En bil med chaufför till och från kyrkan måste vi också fixa. Jag har köpt min brudklänning, men min sambo ska hyra sina kläder så det hinner vi fixa lite längre fram. Vi har ordnat med toastmaster, men funderar fortfarande på vilka vi ska ha som värdpar.
Som sagt, vi har än så länge planerat i stora drag och går in på detaljerna allt eftersom vi närmar oss.