BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
08 apr 2008 15:43       10 svar    1429 klick

Vilka skor?

Omröstningen är slut ( dagar kvar)
bic
Antal inlägg: 247
Loggade in: 09 aug 2012
Utloggad
Hej hej, nu är man uppe i väljandet av skor, har varit på flertalet affärer men jag har inte hittat några som fallit mig i smaken, sen så har jag kollat på nästan alla sidor ni alla här på BG tipsat om, men där har jag heller inte hittat några skor, idag var jag inne på postorder, letade till början inte efter skor men tillslut var jag på den sidan och där hittade jag "kanske" skor. Kan man verkligen ha postorderskor på sig när man gifter sig??? Här är det lite skor, rösta och tyck till.. Tack på förhand!
Alternativ Resultat
Klicka för större bild Vita med lite bling 100% (22)
Klicka för större bild Silver med lite bling 100% (22)
Klicka för större bild Slingback med lite bling 100% (22)
Klicka för större bild Vit lack 100% (22)
litenElin
Antal inlägg: 422
Loggade in: 03 sep 2011
Utloggad
Skrivet 08 apr 2008 16:59
Gillar både 1 och 3.. 3 har jag kollat på själv och tycker dom är jättefina.. och till på köpet SUPER billiga.. 199 kronor väl? Självklart kan man ha postorderskor.. Lika gärna som att gå in på "din sko" och finna några...

Vart hittade du nummer 1? Är sugen på liknande oxå.. Lite scitzofren i tankarna,, hihi
CatharinaJimmi
Antal inlägg: 219
Loggade in: 22 aug 2010
Utloggad
Skrivet 08 apr 2008 18:38
Gillar både nr 1 och 3, men röstade på nr3 eftersom jag själv skulle kunna tänka mig att köpa den.
Linnean
Antal inlägg: 80
Loggade in: 17 mar 2010
Utloggad
Skrivet 08 apr 2008 19:01
Håller med Branhammar: vad är det för skillnad på Din sko och postorder? Varför är postorder så fult förresten, när det är hur inne som helst att göra fynd på nätet??? :)

Jag föll för nr 1 direkt! Jättesnygga! Fast jag vet inte om jag skulle våga för de ser lite sköra ut... De där smala remmarna sitter bara fast in under sulan. Tänker du dansa järnet?
Marre_R_S
Antal inlägg: 68
Loggade in: 11 aug 2008
Utloggad
Skrivet 08 apr 2008 22:14
Röstade på ettan men tycker om tvåan också.... Någon av dom absolut...
bic
Antal inlägg: 247
Loggade in: 09 aug 2012
Utloggad
Skrivet 08 apr 2008 23:42
1:an finns på ellos.se och den är bara en nätvara och den kostar 349 :-
2:an finns på samma ställe och samma pris.
3:an det var från halens för 199,90 [ören :P ]
4:an från samma ställe för 349:-

Det lutar antingen mot 1:an eller 3:an efter att jag har tänkt ikväll men mkt kan hända under nattens grubblerier.. 8)
Fia & Stefan
Antal inlägg: 69
Loggade in: 24 sep 2008
Utloggad
Skrivet 09 apr 2008 10:48
Jag tycker 3:an, jag gillar när tån inte syns. Dels för att man kanske vill ha stay ups eller liknande under klänningen och då är det snyggare med täckt tå dels för att det känns mer elegant och snyggt men detta är en smaksak gillade 1:an jätte mycket också. Sen är det svårt när man inte vet hur klänningen ser ut lite måste man kanske matcha det också.
Fast vilket som så kommer du garanterat på en underbar dag oavsett vilket par skor du väljer.... viktigast är att dom är sköna då man ska spendera ett par timmar i dom och sen kan dom ju vara lite snygga också... ;)
wifetobe
Antal inlägg: 143
Loggade in: 07 aug 2008
Utloggad
Skrivet 09 apr 2008 10:57
Jag köpte mina i en bröllopsaffär. De är såå sköna, sidenskor. För mig var det viktigt att hitta ett par som jag vet att jag inte kommer få skoskav eller ont i fötterna av. Det skulle vara jättehemskt att behöva gå och ha ont i fötterna på sin bröllopsdag! Därför skulle inte jag våga köpa på postorder. Men jag röstade hur som helst på 1an, tyckte att de var finast! Lycka till! :)
tinber
Antal inlägg: 109
Loggade in: 07 jun 2011
Utloggad
Skrivet 09 apr 2008 11:59
jag rösta på trean bara för att jag köpt dessa till mitt bröllop
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!