BröllopsGuiden
18 apr 2008 11:50       13 svar    1915 klick

Vilken klänning?

Omröstningen är slut ( dagar kvar)
ewax
Antal inlägg: 13
Loggade in: 11 jul 2008
Utloggad
Det är samma klänning, men jag kan inte bestämma om jag ska överdelen svart eller ej.. Modifieringen av bilden är gjord i Photoshop. Grejen är att jag älskar svart men vill inte ha hela klänningen svart. Tärnorna och brudnäbben kommer att ha svarta klänningar. Mitt tema är vitt, svart och mörklila.
Alternativ Resultat
Klicka för större bild Vit 100% (16)
Klicka för större bild Svart 100% (16)
trampetroll
Antal inlägg: 84
Loggade in: 13 feb 2009
Utloggad
Skrivet 18 apr 2008 12:04
Jag är precis som du och vill ha lite inslag svart, det är dramatiskt, annorlunda, stilrent och jäkligt snyggt!!! :-)
Tänkte säga att du behöver ju inte ha hela överdelen av klänningen i svart heller. Här är en bild på min klänning där jag bestämt att sidenbandet under bysten ska vara i svart. Dock är bildens klänning i ivory och inte i vitt(jag kommer ha brudklänningen i vitt) så effekten ser inte lika dramtisk ut på bilden som den kommer göra i verkligeheten!
Såg en anna klänningen där hon hade klänningen helt i vitt med korstettsnöringen dvs. banden i svart. Också riktigt snyggt!
Hoppas jag kunde hjälpa med lite inspiration!
trampetroll
Utloggad
Skrivet 18 apr 2008 12:08
Här är den bilden med korsettsnöring. Hon verkar ha lite svart blommor dekorerat också!
trampetroll
Utloggad
Skrivet 18 apr 2008 12:11
Den här klänningen är bara helt underbar, ifall min klänning inte sitter snyggt elelr något annat problem med den (har beställt men har inte fått den än) så vill jag ha denna!
Som sagt, detta är bara lite tips på hur man kan bryta av snyggt med svart!
trampetroll
Utloggad
Skrivet 18 apr 2008 12:22
Tog mig friheten att leka lite med din klänning i photoshop! :-)
Man skulle ju även kunna ha ett snyggt band i midjan som delar av kjol och överdel.Nu gjorde jag mitt slarvigt men bara så du vet vad jag menar!
ewax
Antal inlägg: 13
Loggade in: 11 jul 2008
Utloggad
Skrivet 18 apr 2008 12:55
Trampetroll: Jösses vad effektiv du är! :D . Bilden med svart band i livet verkar lite intressant faktiskt. Får nog fortsätta leka med photoshop! *thumbsup* Tack för alla tips!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!