BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Ekonomi Starta ny tråd
27 apr 2008 00:01       5 svar    16653 klick

Ebay.. igen

litenElin
Antal inlägg: 422
Loggade in: 03 sep 2011
Utloggad
Ni som shoppar på ebay, vad söker ni på?
Vet ni redan vad ni vill ha eller surfar ni runt och söker på något speciellt? Söker mest på "wedding" men känns som det mest är klänningar då..

Har blivit lite biten sen jag köpte min korsett men KAN fortfarande inte :P
maddier
Antal inlägg: 45
Loggade in: 18 mar 2014
Utloggad
Skrivet 27 apr 2008 07:30
Du skulle kunna klicka i att du vill söka på "store" istället för då kan du få upp företag som har lite egna sajter på eBay och då står det oftast en beskrivning vad de har, så du kan sålla bort dem som t ex säljer klänningar.
Jag har köpt typ sidenband, tårtspade och kniv, handskar, smycken m.m som har med vårt bröllopstema att göra.
Finns ganska många "stores" som säljer tillbehören till ett bröllop, så lycka till.
lilja
Antal inlägg: 144
Loggade in: 09 jan 2009
Utloggad
Skrivet 27 apr 2008 10:44
Tycker det kan komma upp massa saker om man söker wedding, Sen kommer det ju olika kategorier upp i vänster Har köpt allt möjligt bara på sök wedding, E oxå lite biten tyvärr hihi av ebay, men söker du nåt speciellt så sök direkt på det
xsessanx
Antal inlägg: 27
Loggade in: 18 jun 2008
Utloggad
Skrivet 30 apr 2008 12:26
Låter interssant det här med att handla på ebay.. Min knäppa fråga; Hur handlar man på ebay? Är det tryggt och måste man betala tullavgift? *blush* *whistle*
lilja
Antal inlägg: 144
Loggade in: 09 jan 2009
Utloggad
Skrivet 30 apr 2008 14:01
Jag har handlat väldigt mycket på ebay o tycker att det är tryggt har fått hem allt jag beställt, tips bara är att kolla vad frakten är till sverige vissa tar ut väldigt mycket även om varan är liten eller billig, Tullavg har jag än inte behövt betala iaf.
nurse
Antal inlägg: 52
Loggade in: 16 jun 2008
Utloggad
Skrivet 03 maj 2008 09:42
Jag har köpt min brudklänning från e-bay 1323 kr totalt inkl allt tog ca4,5 vecka att få den och den var exakt som på bilden, har beställt 2 st tärnklänningar 623 kr och en kostym till min son på 11 år samt en underkjol. allt är kanon och superbilligt. gå in på e-bay och sök efter det du vill köpa tex brudklänning, cake topper osv och du får upp massor av träffar sen är det bra att klicka runt men kolla så att de "shipping" till sweden el maila dem och fråga, sen är det bara att handla och vänta! super enkelt.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!