BröllopsGuiden
12 maj 2008 11:57       4 svar    1241 klick

Lite nervös inför möhippan

Lena78
Antal inlägg: 92
Loggade in: 19 aug 2009
Utloggad
Nu vet jag att tjejorna är i full gång och planerar min möhippa.
Fick en liten snygg kommentar,
"du är väl inte höjdrädd"
JO DET ÄR JAG...... Om dom tänkt kasta ut mig från nåt flygplan så säger jag bara hämden är ljuv.
Vi är ju först ut att gifta oss, så jag hoppas att dom är snälla men det tror jag nog. Vill helst sitta på nåt spa och sippa drinkar.
Vi får se hur det blir, men spännande är det i alla fall.

Har någon haft möhippan än??
Vad hittade dom på??
Kul och veta håller på att planera min systers möhippa.
FruStillman
Antal inlägg: 218
Loggade in: 15 dec 2008
Utloggad
Skrivet 12 maj 2008 13:27
Är också lite nervös. Min syster bad om gästlistan för ett tag sen... så nåt är nog på gång. Bara jag slipper springa utklädd på stan och göra bort mig- huga! Spa, drinkar, god mat och bara umgås med tjejkompisarna är nog vad man önskar sig...
Anna
Antal inlägg: 71
Loggade in: 08 feb 2010
Utloggad
Skrivet 13 maj 2008 13:03
Håller med, spa, skumpa, sminkning, god mat. Ingen utklädning eller pinsamma uppdrag, men nu är det ju inte jag som väljer tyvärr :-( men jag hoppas och tror på snälla vänner, det är ju många kvar som ska gifta sig .........
josand080808
Antal inlägg: 86
Loggade in: 17 mar 2009
Utloggad
Skrivet 13 maj 2008 14:05
Jag känner mig inte jättenervös, mest pirrig på ett härligt sätt! Har svårt att tro att mina vänner skulle släpa runt mig på stan och tvinga mig att sälja bull-snoppar eller dylikt... Fast man vet ju aldrig.... Hmmm... SHIT! Blev kanske lite nervös ändå nu när jag tänker på det! GAAAH!!! *hubba*
Jennifer75
Antal inlägg: 105
Loggade in: 25 jun 2008
Utloggad
Skrivet 13 maj 2008 16:09
Visst är det pirrigt!! Jag är ju lite av en planeringsdåre så jag har haft väldiga bekymmer med att inte veta när var och hur runt möhippan.. Åsså är jag ju så orolig att de ska missa att kontakta alla som jag vill ha med.
Jag tror inte att de kommer vara jättejobbiga mot mig men jag vet ju inte...

Däremot så är jag nästan lite orolig för min killes svensexa, han känner ju ett par riktiga dårar så där vet man verkligen inte vad som kan hända...

Jaja, det blir nog bra!

*ermm*
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!